åååh.. har I det lige som mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Kløver

STN skriver:

Hej alle gravide..

Jeg er nu 11 uger henne, og har de sidste mange uger haft MINUS overskud! Jeg har været super træt og udkørt.. og inden for de sidste par uger også kastet op og haft kvalme hver dag.. Jeg føler bare at jeg sådan en dårlig kæreste, når jeg ikke engang kan overskue, at vaske tøj.. Det skal lige siges, at min kæreste er kok, og når han er på arbejde er han væk 10-12 timer.. Han har fri et par dage i træk, og så arbejde nogel dage i træk.. Og jeg har fri.... jeg skriver bachelor-opgave, og har derfor ikke så meget anden, end et fritidsjob, der skal passes...

Jeg har bare lyst til, at have styr på mine ting herhjemme.. men kan nogen gange bare ikke få mig selv op af sofaen, enten pga. træthed, eller også pga. voldsom kvalme....

Så ville høre, om der er andre, der bliver lige så dovne af, at være gravide, som mig...??? Det er nemlig møgirriterende.... Ved godt, at så kan jeg da bare "ta' mig sammen", men synes virkelig det er svært... har så også gået med dårligt ben (læg-krampe) i over 2 uger nu.....

Hilsen Sille, 11+0

hehe synes nu ikke du skal være så hård, og kalde det dovenskab. jeg kan tydeligt huske det, jeg var meget dårlig de første 15-16 uger, og døjede en del med kvalme/opkast og især trætheden var overvældende

Du skal nok få det bedre igen, jeg har haft det bedst i 2 trimester, så der kan man nå at tage lidt revenche, så har du behov for at sove ekstra eller hvile, synes jeg da bestemt du skal give dig lov, du får det jo heller ikke bedre af at sidde og prøve at slappe af og lade energi op, hvis du samtidig dunker dig selv i hovedet, over de ting du burde få æavet, og handler det om at du forventer det af dig selv, eller du tror andre forventer det, eller forventer andre af dig at de ting bliver gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.