Maven vokser ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Ta et billede kun af maven op af en hvid væg eller sådan noget

Jeg har en tatto, så det vil desværre kunne ses

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Anonym trådstarter

MetteT skriver:

Ta et billede hvor man ikke kan se ansigtet..

Knus

Jeg har en tattoo, så det vil kunne ses

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

Missi skriver:

du kan bare beskære ansigtet væk

Jeg har en tattoo, så man vil kunne ses hvem jeg er 

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

nej men det betyder ikke nødvendigvis at de ikke har lagt mærke til det. har flere veninder hvor jeg har lagt mærke til en voksende mave og tænkt om den gemte på en lille bebs. men jeg har ikke spurgt for hvis den nu bare være et produkt af for mange julekager ville de jo ik syns det var så fedt at blive spurgt om man var gravid.. hvordan ville du har det hvis du bare havde taget lidt meget på over julen og folk så sagde tillykke med graviditetet. det er jo et ømt punkt for mange så derfor også et emne folk som regel ikke bringer på bane før den gravide selv er klar til det.. hvis du forstår

Årrrh sådan har jeg bare slet ikke tænkt på det 

Det kan da godt være de har det sådan, og de er nok ekstra bange for at nævne det overfor mig, da jeg har lidt af en spiseforstyrrelse. 

Tak fordi du lige hjalp mig til at se positivt på det 

Anmeld

6. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

Okay (: 

Men lige nu synes jeg bare det ser ud som om jeg har spist for mange julekager.

Kun mine forældre kender til graviditen, og der er ikke nogen der har spurtg om jeg er gravid

Jeg tror heller ikke du har noget at være nærvøs for, så længe JM og læge siger dte hele er fint. Nogle vokser mindre end andre, kommer både an på om livmoderen er ind eller udadvendt, om man har en lang overkrop eller kort, gener osv osv meget spiller ind.

Min nabo har lige født for 2 dage siden, og dagen før hendes fødsel var jeg større end hende, på trods af jeg har 8 uger endnu

Anmeld

6. januar 2011

Mullebergen

Anonym skriver:

Jeg har en tatto, så det vil desværre kunne ses

Her er jeg 14+1 

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

MatildeS skriver:

Man kunne SLET ikke se på mig at jeg var gravid da jeg var 14+1, på nogen måde, da jeg var gravid første gang.

Faktisk så jeg først bare lidt gravid ud da jeg var i uge 30 og helt frem til jeg fødte, kunne man ikke se det hvis jeg fx. havde en stor trøje på..

Jeg kan lige finde et billede fra uge 14 til dig 

Okay vildt alligevel (: Vil gerne se et billede ja 

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

Sees. skriver:

Indtil jeg var omkring de 20-21 uger henne, kunne man ikke se at jeg var gravid overhovedet - Men pludselig, nærmest fra den ene uge til den anden, så var jeg bare MONSTER gravid!

Hvis man så mig bagfra, kunne man slet ikke se jeg var gravid, igennem hele graviditeten.

Okay så lige pludselig bliver jeg bare "gravid" glæder jeg mig til 

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Det er nu meget forskelligt hvordan maver vokser, som de andre også har skrevet. Jeg syntes ogs bare du skal tage det heeelt stille og roligt,- selvom det er pisse svært fordi man bare så gerne vil ha' en mave man kan gå se og føle på.

Jeg følte mig MEGA fed fra day 1, men jeg havde nu heller ingen rigtig bule før jeg var MD som jo ligger omkring uge 20.

Et godt eksempel er her fra i sommers hvor jeg var på Vig festival godt højgravid, så er der en der siger til mig "GUD, skal du føde i august?? Jeg troede først det var til Oktober ..!"  Lige på dét tidspunkt syntes jeg det var meget nice, for følte mig sgu som en spækhugger. Og så man mig bagfra lignede jeg en hver anden 'ikke-gravid', selv den dag jeg fødte.

Så bare rolig, det skal nok komme ..

Okay vildt nok (: 

Glæder mig til at man rigtig kan se det 

Anmeld

6. januar 2011

Sees

Anonym skriver:

Okay så lige pludselig bliver jeg bare "gravid" glæder jeg mig til 

Haha, siger ikke det er sådan for dig - Men sådan var det her!
Men nogle bliver bare ikke særlig gravide, mens andre ligner en der er højgravid med 6'linger, allerede i 5 måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.