Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Nu er jeg i 14+1 og de eneste ting jeg mærker er halsbrænd. Jeg synes ikke maven er vokset overhovedet og jeg har heller ikke taget på. Er det normalt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej Nu er jeg i 14+1 og de eneste ting jeg mærker er halsbrænd. Jeg synes ikke maven er vokset overhovedet og jeg har heller ikke taget på. Er det normalt?
det med maven koser kan jeg ikke helt svare på da jeg er en stor pige og det tog lidt tid før jeg kunne se det men jeg tog først på da jeg kun havde 3mdr tilbage først der tog jeg på
Min mave begyndte at vokse på det tidspunkt, med min første... men jeg ved at der kan gå lang tid før man kan se det når man er førstegangsgravid... Det samme med vægten...
Bare rolig, du skal nok nå at blive træt af maven
Mvh. Iben
OP
Anonym skriver: OP
er du måske kraftig i forvejen??
er nu 17+6 og synes stadig ikke den vokser
jannebjerre skriver: er du måske kraftig i forvejen??
Nej jeg vejer 58kg, og er 180cm
Anonym skriver: Nej jeg vejer 58kg, og er 180cm
hmm...nogle maver vokser bare langsomt...
Smid dog et billede op
tror ik du skal være nervøs.. hvis læge og jm siger at alt er som det skal være så skal den nok komme. nogle piger har bare små maver selv når de er en uge før termin. og andre ser sprækkefærdige ud fra 20. uge
nettemor skriver: tror ik du skal være nervøs.. hvis læge og jm siger at alt er som det skal være så skal den nok komme. nogle piger har bare små maver selv når de er en uge før termin. og andre ser sprækkefærdige ud fra 20. uge
Okay (:
Men lige nu synes jeg bare det ser ud som om jeg har spist for mange julekager.
Kun mine forældre kender til graviditen, og der er ikke nogen der har spurtg om jeg er gravid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128