Gravid eller ikke gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

tinasmor

Hvor lang tid gik der fra egne test til lægens test? 

Da jeg havde en biokemisk graviditet, testede jeg postiv og jo flere dage der gik jo svagere blev stregen og efter nogle dage var den helt negavit. Derefter gik der nogle flere dage og så fik jeg menstration.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg har taget 2 hjemmetests før jeg tog til lægen og har taget 3 hjemmetests efter jeghar været hos lægen og alle 5 er positive.  så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre..?

Anmeld

11. december 2010

JuelZ

Anonym skriver:

Hej jeg er en pige på 18 år som er i tvivl om jeg er gravid eller ej. Jeg har taget 3 graviditetsteste som siger positiv, men da jeg så kommer til lægen sidder jeg og venter i 40 min. på at få svar på min test, så jeg vil vide om jeg kan regne med lægens test eller hvad? Lægens test var negativ efter de 40 min, plus da jeg sidder og snakker med min læge siger hun sine egne meninger og holdninger til min alder.

Håber i kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre, på forhånd tak

jeg synes du skal få lavet en ny test, og om ik andet hos en anden læge ! - lægerne kan give dig råd til hvad du skal gøre.. Andet skal du bare lade ryge igennem ørene ... Hvis du er gravid og vil beholde barnet så er det, det du gør.. din beslutning, ingen andres..

Da jeg sagde til min læge da jeg var 18 år fik jeg samme sætnin i hovedet og nu har jeg haft min læge i hele mit liv, dvs fra jeg blev født, til jeg fyldte 18 ... Jeg svarede bare igen og sagde at det var min beslutning om jeg vil have barn ! og det tog han helt fint bagefter...
men jeg er jo som en "datter" for ham, eftersom vi os kender ham i privat livet...

Men hvis dine tests viser positiv herhjemme, så ta en mere, og hvis den viser positiv jamen så går du til lægen og siger at nu har du haft 3-4 positive teste, og at det ik kan være rigtigt du skal vente 40min på at få svar om din test er positiv eller negativ!

Anmeld

11. december 2010

Tystys14

Anonym skriver:

Jeg går lidt med tanken om jeg skal tage kontakt til sygehuset, da min læge, mere virker som om hun tror at hun er min psykolog, eller noget i den stil. Jeg ikke glad for min læge i forvejen. Men tror jeg vil bede om en ny test først også må jeg se hvad tiden viser derefter.

Luk ørerne for hendes kommentar.  Jeg er selv 18 og gravid i 29+1, og min læge har intet at komme efter, synes du skal skifte læge med det samme. Tror også godt du kan regne med dine hjemme test, da jeg også kun har hørt, at de ikke kan vise falsk positivt.

Her fra.

Anmeld

11. december 2010

Anonym trådstarter

Den anden hjemmetest inden lægebesøg blev taget 2 dage inden lægebesøg.

Anmeld

11. december 2010

JuelZ

Cho skriver:

Luk ørerne for hendes kommentar.  Jeg er selv 18 og gravid i 29+1, og min læge har intet at komme efter, synes du skal skifte læge med det samme. Tror også godt du kan regne med dine hjemme test, da jeg også kun har hørt, at de ikke kan vise falsk positivt.

Her fra.

Anmeld

11. december 2010

Anonym trådstarter

Det kan ikke være andet end en graviditet, da jeg her den 17. dec. er jeg gået 4 måneder over min mens. så for mig virker det underligt.? Men må prøve at tage en test mere og se hvad den siger.

Anmeld

11. december 2010

betiinsen

jeg havde taget 8 graviditetsteste der alle viste positive, men da jeg skulle tage en urinprøve ved lægen var den negativ. Men så tog lægen en blodprøve der var mere præcis og dagen efter blev jeg ringet op, og blodprøven var positiv..

prøv at tage en af dine test med til lægen så hun kan se den, og så bed om at få taget en blodprøve istedet, da de lettere kan fortælle det

Anmeld

12. december 2010

Anonym trådstarter

betiinsen skriver:

jeg havde taget 8 graviditetsteste der alle viste positive, men da jeg skulle tage en urinprøve ved lægen var den negativ. Men så tog lægen en blodprøve der var mere præcis og dagen efter blev jeg ringet op, og blodprøven var positiv..

prøv at tage en af dine test med til lægen så hun kan se den, og så bed om at få taget en blodprøve istedet, da de lettere kan fortælle det

Jeg er ikke glad for at få taget blodprøve hos min læge da hun har stukket forkert i armen og i hånden på mig op til flere gange, da jeg fik taget den blodprøve var min første gang i mit liv jeg har prøvet det, så nu er jeg gået hen og blevet bange for blodprøver. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.