[citat][f][småt]fam.4xc skriver:[/småt][/f]
Majbritt har helt sikkert fat i noget, og jeg genkender så udemærket dine tanker i mine for tiden.... Jeg skal jo også starte op på job snart med 2 børn ud af døren om morgenen... det har vi jo aldrig prøvet før:S
Jeg havde søgt om plads til catrine 1/10 og sku starte arbejde 1/11, men har først fået plads fra 3/11 så starter med 14 dages ferie fra job - ellers må jeg jo sige op :) - og bruger til indkøring... lidt kortere end jeg lige havde håbet på...
Vi skal ud af døren kl 6.30 og pigerne vil 2 dage først blive hentet 15.15, en dag fri og en dag hentes kl 14.30 og en dag kl 14 - og åhhh jeg har det bare skidt med det!!! Caroline har jo heller aldrig prøvet andet end at møde ved 9 tiden og kun 3 dage om ugen!!!
MEN som hende den kloge Majbritt ;) siger så er det jo vores utryghed og mod til at slippe dem der skal overvindes og vores følelser afspejler sig helt sikkert i ungerne hvis vi ik tænker os godt om - F... det er svært!
Glæder mig til at høre om det hele - det skal nok gå alt sammen . men det ved du jo selv allerede :P[/citat]
Åh søde camilla...hvor er det dejligt jeg ikke er den eneste der har det sådan.
Konrad er en lille følsom gut, som aldrig rigtig faldt til i dagpleje, og som har svært ved selv de små skift i hverdagen(feks fra spisesituation til at blive puttet) men håber at børnehaven kører det meget fast, så han lærer hverdagen at kende.
Spændende med jeres kommende hverdag...
Skal nok skrive en opdatering i morgen....har bedt min x om at køre tidligt afsted, så jeg kan være med en halv time...er ikke god til at jeg ikke skal køre ind...hmm...:'(
Knus Eva og tak for svar...(L)
Anmeld