Hvor er det dog hårdt. :'( (Langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

Anonym trådstarter

Sasja77 skriver:

Ej for fanden du skal lige have en ordentlig 

Har ikke de store guldkorn at komme med andet end jeg tror det er langt mere vigtigt og sundt at komme igennem hele registeret af følelser for at få tingene bearbejdet bedst muligt. Og den vej igennem bliver du igen et helt menneske, det tager tid og det gør fandens ondt

Kram dit dejlige barn og så håber jeg at du kommer ud på den anden side lige om lidt!

De varmeste hilsner herfra!

Jeg tror du har ret i at det klart er sundest at komme det hele igennem, men føj hvor gør det ondt... Og hvor gør det bare DOBBELT så ondt at man så er helt alene om det!!!
At han ikke viser en eneste følelse. At han ikke engang overvejer om det her nu er det rigtige???
Nej, han er bare stædig, og står ved sin beslutning, og så må vi jo se hvad der sker imorgen-agtigt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Anneiris

Sender dig de kærligste tanker, og håber at du kommer igennem dette rod!!

Anmeld

11. december 2010

ullapii@movinmom.dk

kære dig

de varmeste tanker til dig

elsk dig selv og dit barn, så falder alt på plads.

kærlig hilsen ulla

Anmeld

11. december 2010

Anonym trådstarter

Anneiris skriver:

Sender dig de kærligste tanker, og håber at du kommer igennem dette rod!!

Tusinde tak!

Anmeld

11. december 2010

tinasmor

Det må være rigtig, rigtig hårdt. Vil bare sige til dig, at I jo ganske sikkert ende med at få fra hinanden og der vil du så (meget senere) i det mindste ærgre dig over at du gav efter og blev ved med at se ham og have sex. Hvis han ikke vil dig så STOP fuldstændig.

Det er skide hårdt men du SKAL og VIL komme igennem det (på et eller andet tidspunkt) så tænk på dig barn og tænk at han/hun ikke skal se dig gå ned med flaget (selv om det jo er svært)

Væk med hønissen og rigtig godt liv til dig og dit barn fremover. Du skal nok møde lykken længere fremme.

Anmeld

11. december 2010

Anneiris

tinasmor skriver:

Det må være rigtig, rigtig hårdt. Vil bare sige til dig, at I jo ganske sikkert ende med at få fra hinanden og der vil du så (meget senere) i det mindste ærgre dig over at du gav efter og blev ved med at se ham og have sex. Hvis han ikke vil dig så STOP fuldstændig.

Det er skide hårdt men du SKAL og VIL komme igennem det (på et eller andet tidspunkt) så tænk på dig barn og tænk at han/hun ikke skal se dig gå ned med flaget (selv om det jo er svært)

Væk med hønissen og rigtig godt liv til dig og dit barn fremover. Du skal nok møde lykken længere fremme.

Anmeld

16. december 2010

Anonym

For det første får du lige et knus  ..

- Fik helt ondt i maven af at læse det, og rigtig ondt af dig, at du os er så uheldig at skal igennem dette .

Men jeg ved du kommer over det, men det tager sin tid .. men det dummeste er simpelthen at blive ved med at se ham og at i bliver ved med at have sex ..

Du gør det svære for dig selv, ved at blive ved med det ..

jeg har selv været det igennem, bare ikke med et barn og et købt hus. - Min eks valgt os at forlad mig efter 5år, og jeg troede ALDRIG jeg skulle kommer videre, ALDRIG..

Jeg var så hårdt ramt, at jeg blev ved med at se ham, ( når han ville) havde sex med ham, for så måtte han da kom tilbage, nej i stedet for tænkt han da bare " Hold kæft hun er dum" ...

I sted for tog jeg mig sammen og tog den tid det vil tage for at komme ovenpå igen, jeg begyndte at være meget sammen med mine veninder, gik meget i byen, lærte mange nye mennesker at kende, og som tiden gik synes jeg bare det var herre fedt, at være single.. Man finder lige pludselig ud af at man kun skal tænke på sig selv, ( og hos dig, er der så din datter også) ..

Men tro man det bare ind til du vender dig til at du skal være alene, og indser at han ikke fortjener dig .. Op med hovedet, det hele ender godt selvom man kun kan se det negativ nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.