En trist update herfra..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2010

ønskebørn74

Mullepigen86 skriver:

Ja det hele er lidt øvv lige nu

Har jo som tidlige nævnt testdag på mandag men natten til igår begyndte jeg at bløde og ha mens smerter og siden der har jeg blødt.. dog meget meget lidt.. det er frisk og mørkt blod så tror desværre løbet er kørt.. Min mens kom på 30 dagen hvor den de sidste par gange er kommet på 37 og 34 dagen.. rigtig øv..

Skal dog stadig teste mandag, men har stort set opgivet.. så hvis testen er negativ skal vi først starte i behandling engang i januar når jeg får min mens...

Lige en trist update herfra

Ej søde... Det er jeg ked af at høre...  så meget...

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2010

Mullefisen2011

Tak hvor er i søde.. Nu triller tårerne næsten ned af kinderne  Har blødt mere idag og har haft rigtig ondt og været skidt nas.. så tror godt nok løbet er kørt.. Men ja har stadig "hævede" bryster og kvalme og sådan nogle ægløsningssmerter.. men tror dog slet ikke den er der.. så den står nok på behandling i januar igen..

Lige nu tvivler jeg på om jeg overhovedet kan blive gravid

Puhh lidt negative tanker herfra..  til jer tøser

Anmeld

12. december 2010

Lisbeth1985

Det er jeg rigtig ked af at høre Du får lige en kæmpe krammer herfra

Anmeld

14. december 2010

Viktoria86

Hej. Jeg er rigtig ked af at høre hvordan din historie minder om min egen - og det er rigtig øv! Jeg har selv testdag om en lille uge, og gør alt hvad jeg kan for at tænke på noget andet.

Jeg håber din mens kommer til tiden i januar og at det bliver den ene gang hvor det lykkes for jer.

Jeg får lyst til at spørge dig om du har PCOS og spiser for at hjælpe naturen på vej?

Synes nemlig selv at det hjælper gevaldigt på humøret og på modet til at håbe på en dejlig bebs i min fremtid.

Vh. Viktoria.

Anmeld

14. december 2010

Mullefisen2011

Viktoria86 skriver:

Hej. Jeg er rigtig ked af at høre hvordan din historie minder om min egen - og det er rigtig øv! Jeg har selv testdag om en lille uge, og gør alt hvad jeg kan for at tænke på noget andet.

Jeg håber din mens kommer til tiden i januar og at det bliver den ene gang hvor det lykkes for jer.

Jeg får lyst til at spørge dig om du har PCOS og spiser for at hjælpe naturen på vej?

Synes nemlig selv at det hjælper gevaldigt på humøret og på modet til at håbe på en dejlig bebs i min fremtid.

Vh. Viktoria.

fingre for du er mere heldig end mig..

Synes bare det hele er så øv.. havde virkelig håbet på en god julegave ovenpå alt vores uheld, men sådan skulle det ikke være.. Håber min mens er blevet stabil og jeg får den ca. d. 9 januar næste gang..

jeg har ikke pcos.. det har klinikken afbekræftet igen.. så det er dejligt og har spist efter bogen spis dig gravid før.. Så tror ikke det har så meget at sige..

Anmeld

14. december 2010

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

Det er jeg rigtig ked af at høre Du får lige en kæmpe krammer herfra

Tak søde 

Anmeld

15. december 2010

Viktoria86

Ok - jamen det er da godt! Jeg  krydser for at din næste mens biver punktlig og at jeres held vender

Anmeld

15. december 2010

Mullefisen2011

Viktoria86 skriver:

Ok - jamen det er da godt! Jeg  krydser for at din næste mens biver punktlig og at jeres held vender

Tak  Håber du har ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.