En trist update herfra..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Mullefisen2011

Ja det hele er lidt øvv lige nu

Har jo som tidlige nævnt testdag på mandag men natten til igår begyndte jeg at bløde og ha mens smerter og siden der har jeg blødt.. dog meget meget lidt.. det er frisk og mørkt blod så tror desværre løbet er kørt.. Min mens kom på 30 dagen hvor den de sidste par gange er kommet på 37 og 34 dagen.. rigtig øv..

Skal dog stadig teste mandag, men har stort set opgivet.. så hvis testen er negativ skal vi først starte i behandling engang i januar når jeg får min mens...

Lige en trist update herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Tanas

Øv øv det er jeg rigtig ked af at læse  

Anmeld

10. december 2010

baby84

øv øv øv.. det er jeg ked af at høre.. dog skriver de jo at det ikke er unormalt at bløde selvom man er gravid.. kan dog godt forstå dig. det røde er sgu ikke ens gode ven i den her proces

krydser for at der stadig er håb

Anmeld

10. december 2010

CamillaValby

Mullepigen86 skriver:

Ja det hele er lidt øvv lige nu

Har jo som tidlige nævnt testdag på mandag men natten til igår begyndte jeg at bløde og ha mens smerter og siden der har jeg blødt.. dog meget meget lidt.. det er frisk og mørkt blod så tror desværre løbet er kørt.. Min mens kom på 30 dagen hvor den de sidste par gange er kommet på 37 og 34 dagen.. rigtig øv..

Skal dog stadig teste mandag, men har stort set opgivet.. så hvis testen er negativ skal vi først starte i behandling engang i januar når jeg får min mens...

Lige en trist update herfra

Åhh søde, du får lige et kæmpe

HUsk at du bare smider en PB til mig

Anmeld

10. december 2010

Sofia

Det er jeg ked af på dine vegne

Anmeld

10. december 2010

Mullefisen2011

Tak hvor er i søde..  Jeg ved snart ikke hvordan jeg skal reagerer, tror slet ikke jeg har reageret endnu, er bare sådan lidt små sur og hormonforstyret, men har jeg været siden IUI..  og ved ikke ikke hvad jeg skal tro mere.. Jeg må se om det blir til mere og så teste og se hvad den viser mandag, selvom jeg tror den er ret så negativ.. men man kan jo håbe..  Andre har oplevet at de er gravide jo.. og har en følsom slimhinde sagde sygeplejersken.. men hvad ved jeg..

Men det er sku dybt frustrerende når jeg har haft alle de symptomr.. håbede på en god julegave..  og sidder her med den styggeste kvalme  så det er ekstra frustrerende..

Åhh tøser sorrry alt det negative..

Anmeld

10. december 2010

Lotus86

Øv, det jeg rigtig ked af at høre jeg håber snart storken kommer forbi jer.

Anmeld

11. december 2010

AnneH

øvøv... Føler med dig.

for at der alligevel er gode nyheder til jer på mandag.

Anmeld

11. december 2010

KajaHH

Trøste  herfra, føler virkelig med jer.

Anmeld

11. december 2010

AnneP

Mullepigen86 skriver:

Tak hvor er i søde..  Jeg ved snart ikke hvordan jeg skal reagerer, tror slet ikke jeg har reageret endnu, er bare sådan lidt små sur og hormonforstyret, men har jeg været siden IUI..  og ved ikke ikke hvad jeg skal tro mere.. Jeg må se om det blir til mere og så teste og se hvad den viser mandag, selvom jeg tror den er ret så negativ.. men man kan jo håbe..  Andre har oplevet at de er gravide jo.. og har en følsom slimhinde sagde sygeplejersken.. men hvad ved jeg..

Men det er sku dybt frustrerende når jeg har haft alle de symptomr.. håbede på en god julegave..  og sidder her med den styggeste kvalme  så det er ekstra frustrerende..

Åhh tøser sorrry alt det negative..

Øv Søde!

Håber virkelig der snart kommer lidt babystøv til dig!

Og til trods for alle de negative følelser du har (kan godt forstå du har dem) vil jeg alligevel ønske dig en glædelig jul, lidt glæde har vi alle brug for, specielt når der er en behandling der ikke lykkedes, og det så er december!

Store kram herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.