Ticket To Heaven flyverdragter HOT or NOT?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Silvermist

1000 tak for gode råd allesammen  Ja, jeg vil tjekke vaskemærket (haha havde slet ikke undersøgt det) og hvis den ikke tåler tørretumbler, så giver jeg bare børnehaven besked. Det er jeg bestemt sikker på at de vil respektere. Tror at jeg beholder den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Silvermist

bullerbassen skriver:

Arbejder i en børnehave - Og ser mange forskellige mærker bl.a TTH

Faktisk idag hjalp jeg en af drengene af sin flyverdragt ( TTH )

Og tænkte faktisk nøj hvor virkede den lækker. Undersøgte den selvfølgelig ikke i sømmene men som første håndsindtryk virkede den utrolig lækker , kraftig i kvaliteten .

Ved dog ikke om der er forskel på modellerne

Skønt at høre. Jeg synes også at den virker dejlig kraftig og lækker i kvaliteten. Faldt pladsk for den og Reima´en til samme pris. Mange tak for dit svar

Anmeld

10. december 2010

bullerbassen

Silvermist skriver:

Skønt at høre. Jeg synes også at den virker dejlig kraftig og lækker i kvaliteten. Faldt pladsk for den og Reima´en til samme pris. Mange tak for dit svar

Så lidt Tænkte faktisk da jeg havde " fat " i den , at sådan en ville jeg have til lille manden når han bliver lidt større.

Den var slet ikke våd som mange af de andre flyverdragter.

Tror bestemt I bliver glade for den ( skal nævnes jeg ikke slv har haft sådan en dragt - men mine tanker fra idag &nbsp

Anmeld

10. december 2010

Silvermist

Så lidt Tænkte faktisk da jeg havde " fat " i den , at sådan en ville jeg have til lille manden når han bliver lidt større.

Den var slet ikke våd som mange af de andre flyverdragter.

Tror bestemt I bliver glade for den ( skal nævnes jeg ikke slv har haft sådan en dragt - men mine tanker fra idag &nbsp

Og det er bestemt også nogle tanker der gavner mig  Du ser jo mange forskellige modeller i din dagligdag. Tror også at vi bliver glade for den. Har lige tjekket den igen og jo, den virker altså super dejlig. Den må hun gerne se i morgen  Har nemlig gemt den inde i vores skab indtil jeg selv har besluttet mig. Ingen grund til at vise hende den, hvis det ikke er sikkert at hun beholder den.

Anmeld

10. december 2010

Lolli

g.seerup skriver:

reima kan heller ikke tåle tørreskab..men det er da ikke det store problem..bare skriv i den at den ikke må komme i..det plejer de at respektere i vores institution ihvert fald..

Vores Reima kan da godt tåle tørretumbler/varmeskab??!

Anmeld

11. december 2010

g.seerup

Lolli skriver:

Vores Reima kan da godt tåle tørretumbler/varmeskab??!

nå..vi har altid fået at vide at det kan de ikke...

Anmeld

11. december 2010

Lolli

g.seerup skriver:

nå..vi har altid fået at vide at det kan de ikke...

Mystisk mystisk. Men mon ikke de laver forskellige modeller, så der er nogle der kan og nogle der ikke kan.  Jeg skal ikke gøre mig klog.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.