Ticket To Heaven flyverdragter HOT or NOT?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.661 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Silvermist

Jeg har været ude at se på flyverdragt til min ældste datter og faldt for to forskellige, en fra Reima og en fra Ticket To Heaven. De kostede stort set det samme, lidt over 1000 kr.

Men de havde ikke den fra Reima i den rigtige størrelse, så derfor købte jeg den fra Ticket To Heaven. Den havde desuden et fleecefoer og det havde Reima´en ikke. Håber at jeg har valgt en super go´flyverdragt.

Men kunne godt tænke mig at høre Jeres erfaringer med flyverdragte fra Ticket To Heaven. HOT or NOT? Og hvorfor?

Med 1000 tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Silvermist

10. december 2010

Skouboe

Jeg har været glad for de TTH flyverdragte jeg har købt, men jeg har denne gang bevidst fravalgt den fordi den ikke kan tåle tørretumbler. Det i sig selv er ligemeget men hvis vuggestuen/børnehaven bruger varmeskab, risikerer du at sømmene bliver utætte, fordi tapen ikke kan holde til varmen fra varmeskabet.

Anmeld

10. december 2010

Silvermist

Jeg har været glad for de TTH flyverdragte jeg har købt, men jeg har denne gang bevidst fravalgt den fordi den ikke kan tåle tørretumbler. Det i sig selv er ligemeget men hvis vuggestuen/børnehaven bruger varmeskab, risikerer du at sømmene bliver utætte, fordi tapen ikke kan holde til varmen fra varmeskabet.

Mange tak for dit svar  Hm, mon det kun gælder visse modeller eller dem allesammen generelt? Nu er jeg nemlig i tvivl om mit valg, men kan heldigvis stadig nå at få den byttet.

Anmeld

10. december 2010

Frk. Himmelblå

Min datters nuværende og første flyverdragt er fra TTH, og den har indtil videre været SUPER. Selv når hun har tumlet ude i den kolde sne kommer hun ind tør og varm. Men nu er hun jo også en lille størrelse 86, og jeg skal ikke kunne sige, om dragten er lige så holdbar for børn, som er lidt ældre og dermed også leger voldsommere udenfor..?

Anmeld

10. december 2010

Skouboe

Silvermist skriver:

Mange tak for dit svar  Hm, mon det kun gælder visse modeller eller dem allesammen generelt? Nu er jeg nemlig i tvivl om mit valg, men kan heldigvis stadig nå at få den byttet.

Det gælder alle flyverdragter der ikke kan tåle tørretumbler, hvilket desværre er de fleste.

Jeg har indtil videre fundet Reima, Hummel, Småfolk og Coop's der kan tåle det - der kan naturligvis sagtens være flere, men det er dem jeg har fundet.

Anmeld

10. december 2010

g.seerup

Silvermist skriver:

reima kan heller ikke tåle tørreskab..men det er da ikke det store problem..bare skriv i den at den ikke må komme i..det plejer de at respektere i vores institution ihvert fald..

Anmeld

10. december 2010

Skouboe

Skouboe skriver:

Det gælder alle flyverdragter der ikke kan tåle tørretumbler, hvilket desværre er de fleste.

Jeg har indtil videre fundet Reima, Hummel, Småfolk og Coop's der kan tåle det - der kan naturligvis sagtens være flere, men det er dem jeg har fundet.

Glemte lige - kig på vaskemærket, der kan du se om den model du har købt kan tåle tørretumbler.

Anmeld

10. december 2010

Silvermist

SeptemberBaby skriver:

Min datters nuværende og første flyverdragt er fra TTH, og den har indtil videre været SUPER. Selv når hun har tumlet ude i den kolde sne kommer hun ind tør og varm. Men nu er hun jo også en lille størrelse 86, og jeg skal ikke kunne sige, om dragten er lige så holdbar for børn, som er lidt ældre og dermed også leger voldsommere udenfor..?

Mange tak for dit svar  Jeg har været glad for det tøj mine piger har haft fra Ticket To Heaven, men har aldrig haft en flyverdragt fra dem. Jeg synes at det er mange penge at betale 1099 for en flyverdragt, men gjorde det alligevel. Men så skal den helst holde til det meste. Ej, mon den ikke er god

Anmeld

10. december 2010

bullerbassen

Arbejder i en børnehave - Og ser mange forskellige mærker bl.a TTH

Faktisk idag hjalp jeg en af drengene af sin flyverdragt ( TTH )

Og tænkte faktisk nøj hvor virkede den lækker. Undersøgte den selvfølgelig ikke i sømmene men som første håndsindtryk virkede den utrolig lækker , kraftig i kvaliteten .

Ved dog ikke om der er forskel på modellerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.