Er jeg bare helt galt på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

Vi forsøgte i god tid, men pga. prøstens orlov, kunne vikaren intet love, før han var tilbage. Og da vi ville finde ud af det i Juli, var han gåetpå orlov. De andre har først lige fået svar i mandags sidste uge, og det kunne heldigvis lade sig gøre for dem..

Syntes nu godt min mor kunne have valgt en anden måned, når de vidste vi ikke kunne finde dato endnu.

De kunne jo netop gøre det i januar eller marts. Men ja, alt det er jo for sent nu......

Tja det kommer jo også an på hvad der passer ind for dem, men ja jeg kan sagtens forstå dig, og det er da en trels situation at komme i, men hun har jo nok regnet lidt med den 6 og nok tænkt at det skulle da være muligt at få en weekend ud over den ene de har valgt

men jeg håber da i finder ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

klmf

En fra min MG fik lov at holde barnedåb en lørdag under påskud af at hendes søster, der skulle være fadder skulle tilbage til Frankrig.

Så hvad med at spørge præsten om I må holde en lørdag i januar eller februar alt efter hvad der passer??

Din mor ændrer sig jo nok ikke sådan lige.... Så enten må du 'work around her' eller være ligeglad og holde barnedåb som det for filan passer jer!

Anmeld

10. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Din morkunne sgu godt have lidt mere situationsfornæmmelse, hvis hun vidste at i ikke havde mulighed for at finde en anden dag kan hun ikke være sig selv bekendt. Jeg ved godt det er din mor, men du skal ikke leve dit liv efter hvad hun gør, for hvis det passer jer bedst (og så også kirken) at i holder det d. 13 så gør det!! I skal IKKE indstille jeres liv efter din mor og hendes nye mands dumme måde og være på.

Synes i at det skal holdes d. 13 så gør det, og hvis din mor så ikke kommer er det hendes tab!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.