Eller er det okay at blive frustreret, ked og vred...
Ja, vi har jo vores skønne, skønne søn, som skal døbes i den lokale kirke.
Præsten er først kommet tilbage fra orlov nu, så vi har ikke kunne ordne datoen før nu. Vi har så siden midt i graviditeten sagt at vi vil holde det i Februar, da vi så var ovre juleræs osv.
Nu her har min mors kæreste så friet til hende og de skal registreres i alt hemmelighed uden vidner. Vi 14 dage siden ringede min mor så og sagde at de holdte reception d. 12. feb. Februar! Okay, men vi håbede så at vi kunne holde barnedåb d. 6 Februar, og så var det jo intet problem.
Men men.. præsten er nu kommet tilbage, og der er kun 2 datoer i vores kirke i februar, d. 13 og d. 20 - den 20. er kl. 16 om eftermiddagen, og det vil folk jo ikke på en søndag. Ergo er der kun søndag d. 13 tilbage.
Min mor bor på fyn, og vi har ikke bil, så det er et større projekt bare at komme derover og hjem igen, og så før en barnedåb... nej! Der er med garanti en masse der skal gøres inden.
Og ja, nu tænker i sikkert at så kan det holdes i januar - men der skal andre fra min mødregruppe holde, så der er ikke plads i kirken. Og til marts føder min svigerinde, som til at starte ikke en gang ville med start februar fordi min svorger kom tidligt. Og kommer de ikke, har vores skønne søn ingen faddere.
Min mor og hendes kæreste kendte ikke engang hinanden da vi blev gravide, de flyttede sammen efter 2 mdr. og er nu efter 5-6 mdr. besluttet sig for at blive "gift" Ja, de talte allerede om det efter 4 mdr. og vi har sq hele tiden sagt at det blev februar, nu siger hun så at den weekend virkelig er vigtig for dem... Øhhh!!! Hvad så med min søns barnedåb! Tror i ikke den er vigtig for os?!
Er bare SÅ ked af det. Min mor modarbejder mig så ofte, og nu mener hun så det er kærestens familie den er gal med, fordi de ikke vil komme til barnedåb kl. 16 om aftenen på en søndag, og skal køre i hvad der ligner 1½-2 timer i forvejen.. Min svigermor, står op kl. 5 om morgenen, så hun skal jo også lige kunne arbejde dagen efter...
Er det bare mig der er ynkelig eller for meget, eller var i ikke også blevet vrede?
Suk.. måtte bare ud med det her.... tak fordi du læste med..