Hvad laver du lige nu? =)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Dinna88

Jeg holder en velfortjent pause fra skriftlig eksamen! Har lige tændt computeren efter at have læst i laaang tid. Så nu venter jeg på Pyrus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Laulund87

StephanieJ skriver:

Nååh okay
Krydser  for at de vil bruge den. Du må lige give en update på deres svar

Det kunne være dejligt at få det hele ned på skrift!

Det skal jeg nok Tak

Anmeld

10. december 2010

Steph_Laurits

grinbidderen skriver:

ok mange tak for det.. så skal der lidt chokolade frem og ses julefilm...

Der skal også bare smovses og hygges her

Anmeld

10. december 2010

Laulund87

HopinWishin skriver:

Okay .. puha en hård start på livet... vil læse dine indlæg herinde...

Ja det har været rimelig hårdt og jeg tror det vil hjælpe at få skrevet hele historien ned

Så nu er der sendt mail til dem

Anmeld

10. december 2010

JuelZ

Vi ligger begge i sengen og er snot forkølet og venter os på julefilmen der kommer på tv2 ogs' har jeg vild fråder på efter chips så mon ik man sku overveje at hente nogen chips inden yndlingsfilmen kommer ?

Anmeld

10. december 2010

ønskerbaby

har lige lagt min dejlige nevø i seng ham skal jeg have hele weekenden det er jo dejligt med lidt liv i huset  

Anmeld

10. december 2010

CiSo

Jeg sidder og spiser vinguffer og m&m's..  Det brude jeg bare slet ikke, men altså det er jo kun fredag en gang om ugen..

Og lige om lidt begynder lillemanden nok at blive utilfreds og så skal der fodres, til den store guldmedalje.. Ellers så skal kæresten og jeg hvis bare hygge med en god film.

Anmeld

10. december 2010

eElak

Lige nu?

Sidder på baby.dk 

Jeg er næsten lige kommet hjem fra arbejdets julefrokost, og jeg prøver at losse mig sammen til at gå amok og rydde op / gøre rent, for skal selv have julefrokost herhjemme i morgen...  

Anmeld

10. december 2010

Ploffer

Ser Pyrus med alle ungerne, spiser lidt fredagsslik  og prøver at tage mig sammen til at lave klejner til mine svigerforældre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.