Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lige sat skiver af marcipan i ovnen (en opskrift jeg har fået af min kollega)..
Nu vil jeg tænde kalenderlyset og vente på at julefilmen kommer på tv2
Kæresten ligger på sofaen og er syg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HopinWishin skriver: Jeg har lige sat skiver af marcipan i ovnen (en opskrift jeg har fået af min kollega).. Nu vil jeg tænde kalenderlyset og vente på at julefilmen kommer på tv2 Kæresten ligger på sofaen og er syg
har lige gjort rent i hele hytten
og skal til og lave en vugge til en dåbskage til søndag
kram
Ligger på sofaen og putter med katten, drikker cola, spiser click mix og små-brokker mig over at der ikke er noget godt i tv.... Så jeg ender nok også med en julefilm...
Jeg sidder og spiser chips og ser 2900 hapiness sammen med kæresten.
jeg venter på manden kommer hjem med pizza
Jeg sidder og skriver mail til Ude Og Hjemme.
Håber virkelig de kan bruge vores historie!
Tror måske jeg skal lave noget scrapbooking her senere
Jeg ligger på sofaen og føler mig mega doven, mens jeg lytter til regnen der øser ned.Så tror lidt at jeg vil tænde noget musik og overdøve den kedelige lyd
Jeg ligger inden i min seng og er godt syg så jeg ligger med min com og er her inde og kigge rundt, også køre tvet i baggrunden med julekalender...
hmm JULEFILM på tv2 hvornår? og hvilken??
Sidder og tuller lidt rundt herinde på baby.dk og venter på at klokken bliver 20 så jeg kan se "Mission Julegave" med slik, chips, dip og sodavand.Det er først rigtig jul når jeg har set Mission Julegave
Jeg er lige blevet færdig med at spise osv... Nu flader vi ud i sofaen til film, fb og baby.dk....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128