Bækkenløsning og "fald"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

DK

JustMe skriver:

Jeg kan ikke mærkenogel flad knogle  Men efter hvad jeg kan google mig frem til, er det placeret inde bag venusbjerget

I så fald er det måske ikke det, for mit éne store jag kom oppe over trussekanten, mens de små kommer omkring mellemkødet

Altså, hvis du har navlen, og så føler direkte ned mod tissekonen, så er det det "hårde stykke" mellem navle og tissekonen. Altså midt direkte under navlen, bare langt nede, lige over klitten!

Man kalder det også venusbjerget, men skambenet er den knogle der er under huden/hårene!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

JustMe

Aha, nu er jeg med  Jeg har bare været ret overvægtig før graviditeten, så har aldrig kunnet mærke det

Men så er det ikke skambenet, jeg har ondt i  The mystery continues  

Anmeld

10. december 2010

Angelspot

Ej DK altså, hvor er det træls for dig!! Frygter selv det samme sker med mig, jeg vil bare så nødig falde. Men jeg er da glad for at du ikke 'røg på halen' trods alt, for tror da det havde været rigtig træls! Det vil sikkert være godt at hvile dig og få ro til bækkenet, så krydser jeg fingre for det går over igen efter lidt tid.

Har selv fået begyndende bækkenløsning og hver gang jeg tager et skridt med højre ben, så jager det rigtig meget i skambenet. Går og vralter som en and og endnu mere nu hvor jeg passer sådan på, men er så ræd for det ender galt en dag. Man er jo ikke helt så stabil på benene efterhånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.