Bækkenløsning og "fald"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.344 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. december 2010

DK

Hej

Jeg var ved at skvatte i den -8 grader kolde morgen i dag. Jeg lavede den der "glide og svinge rundt med armene og så genvinde balancen". Men under det lille stunt så er der altså gået et eller andet kuk i mit bækken. Jeg har jo haft bækkenløsning længe nu, og der foran ved skambenet der er det bare blevet MEGET MEGET værre efter at jeg "faldt". Altså jeg har lagt ned og hvilet mig hele dagen, men kan stadig næsten ikke gå så ondt gør det.

Er der andre der har haft bækkenløsning og været ude for noget a la fald/skub/osv og ved om det går over igen, altså tilbage til hvordan min bækkenløsning var i morges? Eller er ens led bare så dårlige at det her nu er den nye permenente status, indtil jeg har født?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Marco2

Pas på dig selv!

Har ikke bækkenløsning men lavede sådan et "skrid" hvor den ene fod gled og den anden blev stående, og det gjorde bare så nillernaller.

Men med ro og hvile i et par dage gik det tilbage til de alm. bækkensmerter. Så håber for dig at ro og hvile kan hjælpe med smerterne.

God bedring.

AG

Anmeld

10. december 2010

Diana...

Ja mig og det var sådan mit bækken blev så slem som det er nu. Jeg kunne tydelig mærke forskel med det samme men det er desværre blevet være og være og nu går jeg med krykker det meste af tiden. Nogen dage er gode når jeg har slappet helt af en hel dag så kan jeg gå næsten normalt dagen efter men jeg har både krykke dage og gode dage desværre flest krykke dage men det er fordi der nu intet skal til før det gør dumt det kan være noget så lidt som at jeg lige får rejst mig for hurtigt drejet for hurtigt rundt osv. 

Håber det bliver bedre med dig 

Anmeld

10. december 2010

blomst84

Åhh ja!! Var ude med mine hunde forleden og den ene trak i mig og jeg lavede et slags stræk i mit ene ben og det gjorde SÅ mega ondt i skambenet og jeg syntes det er blevet værre siden da.. Kan ingenting mere og har ondt. Men syntes da du skal holde øje og hvis det bliver ulideligt så ringe til lægen. Min læge sagde til mig at jeg bare skulle ligge stille og bruge en varmepude knus Sabrina 35+1 og med bækkenløsning siden uge 16!!

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Marco2 skriver:

Pas på dig selv!

Har ikke bækkenløsning men lavede sådan et "skrid" hvor den ene fod gled og den anden blev stående, og det gjorde bare så nillernaller.

Men med ro og hvile i et par dage gik det tilbage til de alm. bækkensmerter. Så håber for dig at ro og hvile kan hjælpe med smerterne.

God bedring.

AG

Den lavede jeg også den anden dag! Og jeg er slet ikke så langt henne, men øv hvor det hev.. Mærkede det hele dagen!

DK: Pas på dig selv. Jeg tror hvile vil være godt, og så må du have pig-skoene frem indtil sneen er væk. Jeg er ski*e bange for at gå i det her vejr, og manden siger jeg ligner en pingvin, når jeg vralter afsted. Men jeg VIL IKKE falde!!

God bedring

Anmeld

10. december 2010

Sofia

AV AV - stakkels dig! Tag et par sofa-dage! Og lad alle andre hoppe og springe for dig.

Krydser fingre for at din bækkenløsning i morgen tidlig er tilbage på vanlig standart!

Anmeld

10. december 2010

Charlotte Wberg

DK skriver:

Hej

Jeg var ved at skvatte i den -8 grader kolde morgen i dag. Jeg lavede den der "glide og svinge rundt med armene og så genvinde balancen". Men under det lille stunt så er der altså gået et eller andet kuk i mit bækken. Jeg har jo haft bækkenløsning længe nu, og der foran ved skambenet der er det bare blevet MEGET MEGET værre efter at jeg "faldt". Altså jeg har lagt ned og hvilet mig hele dagen, men kan stadig næsten ikke gå så ondt gør det.

Er der andre der har haft bækkenløsning og været ude for noget a la fald/skub/osv og ved om det går over igen, altså tilbage til hvordan min bækkenløsning var i morges? Eller er ens led bare så dårlige at det her nu er den nye permenente status, indtil jeg har født?

Knus

Av for den... Tja jeg ved ikke hvordan og hvorledes, har ikke selv bækkenløsning, er bare øm i "understellet". så ved ikke om et vrid af den kalibre kan hviles "væk" (altså de ekstra smerter det har påført) eller om situatonen nu er forværret resten af tiden, men det håber vi jo selvfølgelig ikke...

Men trøste krammer til dig...

Anmeld

10. december 2010

JustMe

Æv æv æv, men mon ikke ekstra hvile og foranstaltninger måske kan gøre, at du kommer tilbage til normalen? Det er nok den eneste måde, hvis det kan lade sig gøre, og bækkenet ikke har løsnet sig mere permanent.

Jer, der skriver, at i har ondt ved skambenet...hvor præcist er det, i har ondt? Er det lige over trussekanten, bag venusbjerget eller andet? Og hvordan har i ondt?

Jeg er nemlig i tvivl om, jeg også harbegyndende bækkenløsning

Anmeld

10. december 2010

DK

Tusind tak for alle svarene. Jeg kan se det er ret forskelligt hvordan folks understel har reageret, men jeg må vist bare tage en god slapper de næste par dage (og så endda liiige i dag, hvor vi skulle gøre julerent inden oppynt i morgen, he he)

Til justme: Altså jeg har ondt I skambenet. Altså den der "flade" knogle der sidder lmellem klitoris og det nederste af maven, og holder sammen på hofterne foran. Det gør ondt ligesom i den. Det er fordi at der midt i skambenet sidder et stykke sejt "ledbånd" som holder sammen på det, og det er det ledbånd der giver sig for meget når man har bækkenløsning! 

Anmeld

10. december 2010

JustMe

Jeg kan ikke mærkenogel flad knogle  Men efter hvad jeg kan google mig frem til, er det placeret inde bag venusbjerget

I så fald er det måske ikke det, for mit éne store jag kom oppe over trussekanten, mens de små kommer omkring mellemkødet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.