godt råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Jyden

Mussen2 skriver:

God ide - da de begyndte at spise kartofler, var det uden noget de fik smag for det eller emd masser af sovs på

Ingen af dem kan lide sovs, så den store spiser dem bare uden noget, nu hvor han godt kan lide dem. Tror han har spist kartofler et års tid nu ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Mussen2

min lillebror spiste ikke kartofler før han blev ca 6 år.. de voksede simpelthen i munden på ham ... han spiste dem KUN med MASSER af sovs i flere år derefter ... nu kan han sagtens spise dem...

han har det fint idag

jeg tror måske bare vi fik pasta eller ris lidt oftere end vi ellers ville have gjort ... og ellers var min mor god til også altid at koge/tilberede en anden grøntsag som så gled ned i stedet for den berygtede kartoffel

serinasmor

thi hi, ja man kan jo faktisk godt overleve uden kartoffel men ville bare sådan ønske hun gad dem Hun spiste kartoffelmos som lille (nu er hun 1½

Tænker på om man kan gøre noget aktivt- krydrer dem, lave mos med timian eller andet, som folk har haft succes med.

Måske mos med ketchup, hun synes ketchup er rigtig lækkert pt

Anmeld

10. december 2010

Mussen2

Jyden skriver:

Ingen af dem kan lide sovs, så den store spiser dem bare uden noget, nu hvor han godt kan lide dem. Tror han har spist kartofler et års tid nu ....

Der er håb forude kan jeg hører Tak for dit svar

Anmeld

10. december 2010

serinasmor

Mussen2 skriver:

thi hi, ja man kan jo faktisk godt overleve uden kartoffel men ville bare sådan ønske hun gad dem Hun spiste kartoffelmos som lille (nu er hun 1&frac12

Tænker på om man kan gøre noget aktivt- krydrer dem, lave mos med timian eller andet, som folk har haft succes med.

Måske mos med ketchup, hun synes ketchup er rigtig lækkert pt

tjoee ... men tror ikke du skal forvente at det virker

jeg ville under alle omstændigheder nog sørge for at der også var andre grøntsager at vælge imellem om det så bare er kogte gulerødder

Anmeld

10. december 2010

Mussen2

serinasmor skriver:

tjoee ... men tror ikke du skal forvente at det virker

jeg ville under alle omstændigheder nog sørge for at der også var andre grøntsager at vælge imellem om det så bare er kogte gulerødder

Vi spiser godt med grøntsager hver dag - hun er vild med ex. broccoli, men jeg ved jo bare at mætheden er en anden med kartofler. Men du har nok ret

Anmeld

10. december 2010

LLN

Jeg er voksen og har også meget svært ved at spise kogte kartofler, de vokser i munden på mig. Jeg spiser kartofler på alle andre tænkelige måder, men lige de kogte har jeg det meget svært ved. Hvis jeg er ude et sted hvor jeg ikke vil være andet bekendt spiser jeg en enkelt, men andre steder spiser jeg bare det andet tilbehør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.