Tror han blev fornærmet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

slettet_7530

Jeg var i netto og handle i går og da jeg stod og var ved at pakke mine varer i poser. Hørte jeg en dame stå og snakke med butikschefen om at der var en disney julefilm hun gerne ville af med da den ikke virkede. Hun fortalte så at den var købt i Videbæk (her hvor jeg handlede var i skjern ca 25-30 km væk fra Videbæk) og at der manglede en masse afsnit altså der var fejl i filmen. Han sagde til hende at hun skulle aflevere den i den butik hun havde købt den i. Hun sagde så at hun havde bonen Nååh oki så kan jeg godt bytte den den her ene gang men en anden gang skulle hun tage i den butik hun havde købt den, for han havde slet ikke haft de film i hans butik.. Jeg blev faktisk meget irreteret over den samtale og sagde til ham hva så hvis man har købt noget i københavn skulle man så også tage der over og bytte det.. Han sagde ja det skulle man, okey det er måske lidt langt væk, Ja men det kom an på hvad det var og hvornår man havde købt det. Så kunne jeg ikke dy mig mere og sagde så var der åbenbart kommet nye regler for det da jeg altså selv arbejder i Netto.. Han kiggede bare så underligt på mig og så gik han ned i butikken.. Damen fik da pengene tilbage for filmen. Men helt ærlig hva er det for en gang mund l... og stå og fyrer af til en kunde...

Altså selvfølgelig kan man bytte noget i Jylland som man har købt på sjælland og omvendt...

Christ siger jeg bare, der er godt nok mange salgsassistenter der ikke har hørt godt nok efter i kundeservice på skolen, og så er det endda Dansk supermarked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Barbamama

albertesmor skriver:

Matas har landsdækkende bytteservice, så hvis du har fået fortalt noget andet er det ikke rigtigt

Det er en del år siden. Men jeg havde købt noget inde i byen i Odense og ville bytte det ude i Rosengårdcentret (også i Odense) og fik at vide af en temmelig sur medarbejder at det kunne jeg altså ikke for Matas var ikke en kæde. Så jeg måtte tage ind til byen med den

Anmeld

10. december 2010

Muhmi

pussepige skriver:

Det her var noget der ikke virkede.  Og kan du ikke se hvis man købte feks. et Tv i netto i KBH og man bor i Jylland. SÅ kommer man hjem og det ikke virker.. Hmm tage hele turen til KBH igen for noget der ikke virker eller hvis det var noget man havde fået i gave og måske havde fået 2 af slagsen .(nok ikke lige 2 stk tv men 2 film eller bamser ja et eller andet) Men der er jo heller ikke flere forskellige ejere i Netto der er jo butikschefer..

Men altså hvis man køber et tv i kbh og selv bor i jylland så er man altså selv ude om det... Det kunne jo være at det var et tv de ikke havde i jylland og det kunne også være en tilbudsvare...

Personligt ville jeg aldrig købe noget i kbh og regne med at jeg kunne bytte det herhjemme... (Jylland ) Men det BURDE gælde sådan at hvis de har den samme vare i butikken så skal de altså også bytte den, ligemeget hvad

Anmeld

10. december 2010

Karo

Jeg er SÅ træt af at ansatte af og til lyver og laver deres egne regler.

Det er rigtigt der er steder hvor man ikke kan bytte i andre forretninger end der hvor varen er købt, men det ved man og ellers står det på bonnen. Men syndes bare tit at jeg er ude for at ansatte laver deres egne regler.

Jeg købte engang et par bukser i villa. Da jeg er en lille skid lagde jeg bukserne op og da det var gjordt kunne jeg se at bukserne var vind og skæve i benene. Derfor gik jeg ned for at bytte dem, men ekspedienten ville ikke bytte dem da jeg selv havde lagt dem op og ikke brugt deres skræder. Men hvad fanden har det af indflydelse på om bukserne er syet skævt fra starten (benene snoede sig) Dagen efter gik min kæreste ned og snakkede med indehaveren og så var det ikke noget problem. Hun syndes godt nok det var mærkeligt at jeg ikke havde fået dem byttet fra starten da det jo var tydeligt at det var en fejl fra fabrikken.

Anmeld

10. december 2010

slettet_7530

michella80 skriver:

Det er en del år siden. Men jeg havde købt noget inde i byen i Odense og ville bytte det ude i Rosengårdcentret (også i Odense) og fik at vide af en temmelig sur medarbejder at det kunne jeg altså ikke for Matas var ikke en kæde. Så jeg måtte tage ind til byen med den

Ja så er det fordi den pågældende medarbejder ikek har gidet gøre det papirarbejde der hører med til at retunere varen til den anden matas

Anmeld

10. december 2010

Karo

Matas har landsdækkende bytteservice, så hvis du har fået fortalt noget andet er det ikke rigtigt

Det har de fået igen. Der var en periode hvor de kun ville bytte i den forretning hvor tingene var købt, men tror de lavede det om da der kom mange klager.

Anmeld

10. december 2010

pussepige

albertesmor skriver:

Christ siger jeg bare, der er godt nok mange salgsassistenter der ikke har hørt godt nok efter i kundeservice på skolen, og så er det endda Dansk supermarked

Ja jeg blev sgu også sådan nærmest sur på hende kundens vejne da jeg jo synes det var en mega dårlig behandling at få..

Anmeld

10. december 2010

Barbamama

albertesmor skriver:

Ja så er det fordi den pågældende medarbejder ikek har gidet gøre det papirarbejde der hører med til at retunere varen til den anden matas

He he.... Fred være med det. Det er som sagt MANGE år siden

Anmeld

10. december 2010

Maja!

pussepige skriver:

Jeg var i netto og handle i går og da jeg stod og var ved at pakke mine varer i poser. Hørte jeg en dame stå og snakke med butikschefen om at der var en disney julefilm hun gerne ville af med da den ikke virkede. Hun fortalte så at den var købt i Videbæk (her hvor jeg handlede var i skjern ca 25-30 km væk fra Videbæk) og at der manglede en masse afsnit altså der var fejl i filmen. Han sagde til hende at hun skulle aflevere den i den butik hun havde købt den i. Hun sagde så at hun havde bonen Nååh oki så kan jeg godt bytte den den her ene gang men en anden gang skulle hun tage i den butik hun havde købt den, for han havde slet ikke haft de film i hans butik.. Jeg blev faktisk meget irreteret over den samtale og sagde til ham hva så hvis man har købt noget i københavn skulle man så også tage der over og bytte det.. Han sagde ja det skulle man, okey det er måske lidt langt væk, Ja men det kom an på hvad det var og hvornår man havde købt det. Så kunne jeg ikke dy mig mere og sagde så var der åbenbart kommet nye regler for det da jeg altså selv arbejder i Netto.. Han kiggede bare så underligt på mig og så gik han ned i butikken.. Damen fik da pengene tilbage for filmen. Men helt ærlig hva er det for en gang mund l... og stå og fyrer af til en kunde...

Altså selvfølgelig kan man bytte noget i Jylland som man har købt på sjælland og omvendt...

kan godt nok godt forstå at du sagde noget til ham.. for det passer jo heller ikke!

Hjemme hos os er vi Dansk Supermarked mennesker, og min kæreste underviser endda oppe på bøgehøj (dansk supermarkeds egen skole) og der kommer elever, salgsleder og chefer fra alle butikker; bilka netto og føtex. Og der får de klart at vide at vi bytter alt, så længe man har bon, så er det lige meget hvor varen kommer fra geografisk!

Jeg arbejder selv deltid i kundeservice i en føtex, og syntes da os det er træls, når kunderne kommer med noget fra sjælland som vi slet ikke har i vores butik i jylland, men vi tager det altid retur da det er sån vi arbejder!

Anmeld

10. december 2010

pussepige

Karo skriver:

Jeg er SÅ træt af at ansatte af og til lyver og laver deres egne regler.

Det er rigtigt der er steder hvor man ikke kan bytte i andre forretninger end der hvor varen er købt, men det ved man og ellers står det på bonnen. Men syndes bare tit at jeg er ude for at ansatte laver deres egne regler.

Jeg købte engang et par bukser i villa. Da jeg er en lille skid lagde jeg bukserne op og da det var gjordt kunne jeg se at bukserne var vind og skæve i benene. Derfor gik jeg ned for at bytte dem, men ekspedienten ville ikke bytte dem da jeg selv havde lagt dem op og ikke brugt deres skræder. Men hvad fanden har det af indflydelse på om bukserne er syet skævt fra starten (benene snoede sig) Dagen efter gik min kæreste ned og snakkede med indehaveren og så var det ikke noget problem. Hun syndes godt nok det var mærkeligt at jeg ikke havde fået dem byttet fra starten da det jo var tydeligt at det var en fejl fra fabrikken.

Nøøj jeg var også belvet gal hvis det havde været mig...  Jeg købte engang ventebukser inde ved Ellos til 399,- Efter ca 2 mdr gik syningen op ved lynlåsen. jeg tænkte okey det får jeg lige min mor til at fikse og så kunne jeg bruge dem igen.. ca 1 månede efter gik de op i syningen et andet sted valgte at sende dem retur til Ellos og fik skam mine penge tilbage.. Super god service selvom jeg (min mor) havde syet dem engang.. Selvfølgelig er Ellos ik det samme som en butik men alligevel god kunde service..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.