Jeg var i netto og handle i går og da jeg stod og var ved at pakke mine varer i poser. Hørte jeg en dame stå og snakke med butikschefen om at der var en disney julefilm hun gerne ville af med da den ikke virkede. Hun fortalte så at den var købt i Videbæk (her hvor jeg handlede var i skjern ca 25-30 km væk fra Videbæk) og at der manglede en masse afsnit altså der var fejl i filmen. Han sagde til hende at hun skulle aflevere den i den butik hun havde købt den i. Hun sagde så at hun havde bonen Nååh oki så kan jeg godt bytte den den her ene gang men en anden gang skulle hun tage i den butik hun havde købt den, for han havde slet ikke haft de film i hans butik.. Jeg blev faktisk meget irreteret over den samtale og sagde til ham hva så hvis man har købt noget i københavn skulle man så også tage der over og bytte det.. Han sagde ja det skulle man, okey det er måske lidt langt væk, Ja men det kom an på hvad det var og hvornår man havde købt det. Så kunne jeg ikke dy mig mere og sagde så var der åbenbart kommet nye regler for det da jeg altså selv arbejder i Netto.. Han kiggede bare så underligt på mig og så gik han ned i butikken.. Damen fik da pengene tilbage for filmen. Men helt ærlig hva er det for en gang mund l... og stå og fyrer af til en kunde...
Altså selvfølgelig kan man bytte noget i Jylland som man har købt på sjælland og omvendt...
Anmeld