Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mariamiss6 skriver: This is me, as of right now Tja, ikke så længe siden jeg vendte hjem fra job, og jeg ser bare helt normal ud... Næsten magen til mit profilbillede, bortset fra trøjen
This is me, as of right now Tja, ikke så længe siden jeg vendte hjem fra job, og jeg ser bare helt normal ud... Næsten magen til mit profilbillede, bortset fra trøjen
enten er det lyset eller også har du bare nogle MEGET blå øjne... WAUW...
Har ingen billeder af mig selv lige pt, men sikke nogle herlige billeder i alle har lagt ind
jaaa du bad jo selv om det...... Her sidder jeg så og hygger med baby.dk i sofaen, alene hjemme, efter at have VOLDædt en helt fucking pizza my self (og her undre jeg mig over hvor kilo'ene dog kommer fra?????) Damn jeg har svært ved at styre det mad halløj lige de her dage....
Jeg er syyyyg Og sort-hvid er den eneste hvor blitzen ikke udvisker alle træk
Dejlig grumset kvalitet, herhjemme i den næsten mørklagte stue
No make up, klar til en fredag aften på sofaen (hvor jeg storset har siddet hele dagen....)
.... Og nu også i miniature-udgave
Linda skriver: enten er det lyset eller også har du bare nogle MEGET blå øjne... WAUW... Har ingen billeder af mig selv lige pt, men sikke nogle herlige billeder i alle har lagt ind
Rosa skriver: Jeg er syyyyg Og sort-hvid er den eneste hvor blitzen ikke udvisker alle træk
Hvis det er en mac (hvilket det ser ud til på kvaliteten) så har jeg en julegave til dig: hold shift nede, mens du tager billedet
p.s. Du er en flot sygedame!
JCS skriver: Hvis det er en mac (hvilket det ser ud til på kvaliteten) så har jeg en julegave til dig: hold shift nede, mens du tager billedet p.s. Du er en flot sygedame!
TAK for julegaven!!! Ejj, og jeg har slet ikke købt noget til dig
Rosa skriver: TAK for julegaven!!! Ejj, og jeg har slet ikke købt noget til dig
HAHA
sådan totalt smadret, og har en masser tanker pt, og har lavet en meget stor beslutning så tænker mig og smadret hele tiden
jeg har tabt 4 kg på 8 dage det siger lige om hvor meget mad jeg får ned pt. men heldigvis er jeg kommet op til min kæreste så det går da lidt bedre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128