Hvordan ser du ud lige NU?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.545 visninger
34 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Low

Ja vis et billede af hvordan du ser ud lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

JCS

NO WAY!!

Anmeld

10. december 2010

TineA

Puha, det ønsker du dig ikke at se

Anmeld

10. december 2010

merle2010

det tror jeg ikke nogen ønsker at se.. ligge i min gamle slidte natkjole, med sorte rande under øjnene, uden make up, og med uglet hår... tror jeg beskriver det meget godt...

Anmeld

10. december 2010

Manakauapo

Okay! Du bad selv om! *psst... Jeg vil altså ikke stilles som ansvarlig for din psykologregning efter du har set disse billeder*

Klokken er 00:16 natten til fredag den 10. december. Jeg sidder iført nattøj (uden makeup på) og skriver opgave, og regner med at sidde her mindst et par timer endnu... God damn... Og allerede nu ligner jeg løgn!  Men jeg skal bare være færdig nu. Har 11½ time, til jeg skal aflevere!

Har bare en gammel tshirt fra Sankt Hans 2010 på Nyborg Havn på. Fra da jeg var medhjælper til det store Sankt Hans gilde i år.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. december 2010

Mumto3

Jeg sidder i en velourdragt. Da drengene var i bad, var det meningen at jeg skulle slukke for håndbruseren, men istedet for at slukke fik jeg sat den over på den stationære bruser der sidder på væggen så til stor morskab for drengene, stod deres mor pludselig fuld påklædt inde under bruseren  Så måtte jeg lige ud af skifte tøj....., og det velourtøj har jeg så stadig på.

Anmeld

10. december 2010

Low

Hvor er i søde

Det første billede er fra lige da jeg oprettede tråden, det andet billede er taget imellem det første og det sidste som jeg lige har taget. På det sidste billede er jeg pakket ind i tøj fordi jeg lige har været ude med hundene og Alexander

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. december 2010

Diana...

Aldrig i livet, du ville aldrig komme dig  

Jeg ligger i sengen under min dyne med min kæmpe vom af en mave, med mega morgen hår og briller en stor pak kleenex og snot papir ved siden af, ja jeg ligner vidst LORT, stakkels min mand ha ha men han ligner nu også lort griner 

Anmeld

10. december 2010

Koen.

hihi nej det ville være synd for computeren at ligge sådan et billede ind, tænk den brændte sammen

Meeen vi snakker vildt stritmorgen hår og hallo kitty nattøj

Anmeld

10. december 2010

Carina1977

Low skriver:

Ja vis et billede af hvordan du ser ud lige nu

Nixen du.....jeg sidder nemlig med morgenhår lige nu hehe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.