Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Var det til mig? For så gættede du forket .. og du kan tro jeg er VRED hihi..
Var det til mig? For så gættede du forket .. og du kan tro jeg er VRED hihi..
Øv altså . Jeg skal bare holde mig væk fra sådan nogle tråde . Jeg er herre dårlig til det hehe .
Men skønt billede hvert fald
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Low skriver: Øv altså . Jeg skal bare holde mig væk fra sådan nogle tråde . Jeg er herre dårlig til det hehe . Men skønt billede hvert fald
hihi, nej det er jo sjovest når der bliver gættet forkert
så bliv du bare ved med at lege gættelege!
forældre-til-Asta skriver: her er et billede fra mig..
her er et billede fra mig..
Hmm, gættede jeg forkert?
Anonym skriver: Hmm, gættede jeg forkert?
nope du gættede helt rigtigt.. en skøn lille prinsesse
forældre-til-Asta skriver: nope du gættede helt rigtigt.. en skøn lille prinsesse
Som ligner en lille smuk engel med det fantstisk fine og lyse hår
Anonym skriver: Som ligner en lille smuk engel med det fantstisk fine og lyse hår
ingen engel.. hun er en teorist hehe
forældre-til-Asta skriver: ingen engel.. hun er en teorist hehe
HAHA .. så længe hun ligner en engel, så skal hun nok få meget ud af livet
Mine forældrers venner kaldte mig og mine 3 søskende for Terroristerne da vi var små. We turned out OK!
ihhh hvor er hun smuk, helt fantastisk
Maise skriver: ihhh hvor er hun smuk, helt fantastisk
Ja, ik? hihi Tak!
Anonym skriver: Vi får, som sikkert mange andre forældre, tit spørgsmålet: "Er det en pige/dreng?" Selv om det for os er ÅBENLYST hvad kønnet er. Men det er jo selvfølgelig fordi vi ved det Jeg er ikke plus medlem, så I kan ikke være anonyme.. Men om det har interesse, så kan et evt. plus medlem måske (gen-)oprætte tråden, så vi alle sammen kan være anonyme, og dermed ikke afslører barnets køn. Let the games begin Hvad siger I, er det en dreng eller en pige?
Vi får, som sikkert mange andre forældre, tit spørgsmålet: "Er det en pige/dreng?" Selv om det for os er ÅBENLYST hvad kønnet er. Men det er jo selvfølgelig fordi vi ved det
Jeg er ikke plus medlem, så I kan ikke være anonyme.. Men om det har interesse, så kan et evt. plus medlem måske (gen-)oprætte tråden, så vi alle sammen kan være anonyme, og dermed ikke afslører barnets køn.
Let the games begin
Hvad siger I, er det en dreng eller en pige?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128