Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Vi får, som sikkert mange andre forældre, tit spørgsmålet: "Er det en pige/dreng?" Selv om det for os er ÅBENLYST hvad kønnet er. Men det er jo selvfølgelig fordi vi ved det Jeg er ikke plus medlem, så I kan ikke være anonyme.. Men om det har interesse, så kan et evt. plus medlem måske (gen-)oprætte tråden, så vi alle sammen kan være anonyme, og dermed ikke afslører barnets køn. Let the games begin Hvad siger I, er det en dreng eller en pige?
Vi får, som sikkert mange andre forældre, tit spørgsmålet: "Er det en pige/dreng?" Selv om det for os er ÅBENLYST hvad kønnet er. Men det er jo selvfølgelig fordi vi ved det
Jeg er ikke plus medlem, så I kan ikke være anonyme.. Men om det har interesse, så kan et evt. plus medlem måske (gen-)oprætte tråden, så vi alle sammen kan være anonyme, og dermed ikke afslører barnets køn.
Let the games begin
Hvad siger I, er det en dreng eller en pige?
åhhh vil helst ikk gætte forkert... hmm dreng????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
her er et billede fra mig..
Et barn med de skønneste øjne
Hmmmm.... Jeg tror det er en pige...
Den er svær .. nu må du ikke blive sur vel, hvis jeg svare forkert . Jeg synes mest det ligner en dreng. Da jeg var lille/mindre så troede folk altid jeg var en dreng
HUN ligner åbenbart mest en pige.. Det klarede I (de fleste af jer   super flot
forældre-til-Asta skriver: her er et billede fra mig..
Pige?
Anonym skriver: HUN ligner åbenbart mest en pige.. Det klarede I (de fleste af jer   super flot
tænkte nok
Synes det ligner en pige, men noget i mig siger, at det er en fantastisk dejlig lille DRENG?
Low skriver: Den er svær .. nu må du ikke blive sur vel, hvis jeg svare forkert . Jeg synes mest det ligner en dreng. Da jeg var lille/mindre så troede folk altid jeg var en dreng
Var det til mig? For så gættede du forket .. og du kan tro jeg er VRED hihi..
forældre-til-Asta skriver: tænkte nok
hehe, ja! Vi hører tit at hun har så lange øjenvipper og ser meget feminim ud, men drenge kan jo sagtens have lange flotte øjenvipper
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128