Hvad vejer jeres 2 årig barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

frkrbj

har lige været til en vækstkontrol på hillerød sygehus. Der vejede hun 10,2 og var mellem 82 og 84 lang alt efter hvilken måledims de brugte Hun er alt for lille, så der skal diætist på nu. Øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Vingummien

Min er 84 og vejer 13,5 han ligger til den gode side, det er dog fordi han ikke rigtig vil vokse i højden Men han ser ikke tyk ud

Anmeld

9. december 2010

Nalle

Bryndis skriver:

Jeg har selv en søn på 2 år og jeg ved ikke hvorfor men syns at han virker rimelig stor i forhold til andre børn på 2 år.

Min søn er omkring 87 cm og vejer 14 kg..

Hvor store er jeres børn på 2 år? I højde og vægt?

83 cm, 11,8 kilo

Anmeld

9. december 2010

Dot D

Til 2 årsundersøgelsen var Sophie 85 cm og 11,0 kg, Sophus var 86 cm og 11,7 kg, så vi har to ret ens børn, ikke de største..... MEN helt sikkert vores dejligste

Anmeld

11. december 2010

Bryndis

frkrbj skriver:

har lige været til en vækstkontrol på hillerød sygehus. Der vejede hun 10,2 og var mellem 82 og 84 lang alt efter hvilken måledims de brugte Hun er alt for lille, så der skal diætist på nu. Øv

Øv hvor træls

Anmeld

11. december 2010

Bondepigen

87 cm og 13,3 kg

Anmeld

11. december 2010

LotteGabriella

Daniella var 89 cm og 12,5 kg

Anmeld

11. december 2010

Carina1977

Bryndis skriver:

Jeg har selv en søn på 2 år og jeg ved ikke hvorfor men syns at han virker rimelig stor i forhold til andre børn på 2 år.

Sjovt....min søn målte også 87 cm og vejede 14 kilo da han var 2 år. dengang fik jeg aldrig at vide at han var stor....tror faktisk det er en meget normal størrelse.

Idag er han sådan rimelig stor af sin størrelse tror jeg. Han er 10½ år og måler ca. 147-148 cm.

Anmeld

11. december 2010

Mor til Frederic og Freya

Bryndis skriver:

Frederic er 2 år + 3 mdr

Han er 89,8 cm og 9,6 kg.

Anmeld

11. december 2010

Mor til Frederic og Freya

frkrbj skriver:

Vi har også gået til kontrol i over 1 år med frederic og lige været indlagt i 5 dage med hans spiseproblem, kom hjem igår.

Han var 82 cm og 9,9 kg ved 1 års undersøgelsen, hvor vi fik at vide at han blot var en lang slank dreng.

Samme vægt ved 2 års undersøgelsen i sep. dog vokset.

Selv efter de 5 dage med hospitals pædagog ved bordet, har han tabt sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.