Hvad vejer jeres 2 årig barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

32.861 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Bryndis

Jeg har selv en søn på 2 år og jeg ved ikke hvorfor men syns at han virker rimelig stor i forhold til andre børn på 2 år.

Min søn er omkring 87 cm og vejer 14 kg..

Hvor store er jeres børn på 2 år? I højde og vægt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Karo

Marcus var til sin 2 års undersøgelse 82 cm og 10.8 kg.

Han ligger i den lave ende af kurven og jeg skal til kontrol vejning med ham på Mandag for at tjecke at han er steget i vægt.

Anmeld

9. december 2010

frk Jensen

Bryndis skriver:

Jeg har selv en søn på 2 år og jeg ved ikke hvorfor men syns at han virker rimelig stor i forhold til andre børn på 2 år.

Min søn er omkring 87 cm og vejer 14 kg..

Hvor store er jeres børn på 2 år? I højde og vægt?

Da vores søn var til 2 års undersøgelse for halvanden måned siden var han 85 høj og vejede 11,6 kg...

Han er en lille spinkel gut i forhold til andre 2 årige...

Anmeld

9. december 2010

SiLiMiMa

maia er ca 82 cm og vejer godt 13 kg en lille buttet sag

Anmeld

9. december 2010

A.

øhm min dreng er 92 højt og vejer 15,1

Anmeld

9. december 2010

Bryndis

Jeg skal først til 2 års undersøgelse på mandag. Det er nogle mål som jeg selv har fået. Men glæder mig da til at se hvad lægen siger.

Men kan se at det er meget forskelligt hvor store børnene er. Min dreng har altid været en robust en men jeg er bare begyndt og tænke lidt på han måske var begyndt og blive lidt for stor.

Anmeld

9. december 2010

Karo

Jeg skal først til 2 års undersøgelse på mandag. Det er nogle mål som jeg selv har fået. Men glæder mig da til at se hvad lægen siger.

Men kan se at det er meget forskelligt hvor store børnene er. Min dreng har altid været en robust en men jeg er bare begyndt og tænke lidt på han måske var begyndt og blive lidt for stor.

Nej han er ikke for stor.

Børn er forskellige lige som alle os andre. Nogle er store og nogle er små. Jeg er i mødregruppe med en mor hvis dreng er 75 cm lang og vejer 12,8 kg, og knægten er 8 måneder. Jo han er stor af sin alder, men sådan er han jo bare

Anmeld

9. december 2010

MetteT

Jeg tror Kathrine er mellem 80 og 85 cm og vejer omkring 12 kg.. Men ska til 2 års undersøgelse i næste uge, så der får jeg nok et mere præcist svar..  Hun blir 2 her den 18. Dec

Knus

Anmeld

9. december 2010

Nanoju

Min datter er knap 20 mdr, men er 94cm høj og vejer 11,5 kg.

Anmeld

9. december 2010

Betteisen

Lærke var 88cm og vejede 14,1 kg ved 2 års us

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.