Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SeptemberBaby skriver: Har lige set den! Blev meget lækkersulten - indtil jeg nåede til palmin-delen. Det har jeg det ikke så godt med. Ved du, om man kan koge i andet fedt? (Vegetabilsk?)
Har lige set den! Blev meget lækkersulten - indtil jeg nåede til palmin-delen. Det har jeg det ikke så godt med. Ved du, om man kan koge i andet fedt? (Vegetabilsk?)
Vil lige blande mig, og fortælle at palmin er 100% vegetabilsk Held og lykke med klejnerne...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
betjenten skriver: Vil lige blande mig, og fortælle at palmin er 100% vegetabilsk Held og lykke med klejnerne...
Gud, hvor pinligt, jeg troede det var fra svin??
Men så er der jo ingen ko (eller gris for den sags skyld) på isen
SeptemberBaby skriver: Gud, hvor pinligt, jeg troede det var fra svin?? Men så er der jo ingen ko (eller gris for den sags skyld) på isen
Det er der rigtig mange der tror.... Måske det var sådan i "gamle" dage Men i dag er det hærdet kokosolie....
LenaJohansen skriver: du skriver stege ? Skal man ikk koge klejner ? Eller er jeg helt gal på den
du skriver stege ? Skal man ikk koge klejner ? Eller er jeg helt gal på den
for mig er det stege for jeg synes ikke at man ka koge noget i olie hehe og det tager ca par sek pr klejn så vil bruge ordet stege
A. skriver: for mig er det stege for jeg synes ikke at man ka koge noget i olie hehe og det tager ca par sek pr klejn så vil bruge ordet stege
Men du mener det er i en gryde ? De så hvertfald ekstrem lækre ud
LenaJohansen skriver: Men du mener det er i en gryde ? De så hvertfald ekstrem lækre ud
jo jo bruger ca 1 flaske olie til de men ja de smager bare godt
A. skriver: jo jo bruger ca 1 flaske olie til de men ja de smager bare godt
Tror lige jeg prøver dem imorgen hvis prinsessen giver mig lov til at stå i køkkenet så længe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128