andre som også først kunne teste positiv sent ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

vanilla

SussieThyssen skriver:

Jamen det er der da masser der har..altså negativ test på testdagen. Vent lidt flere dage og prøv så igen.
Og så er der de af os, som overhovedet ikke kan testes positive før efter flere måneder, det er sjældent, men det sker 

Kærligst
Sussie

åhh du giver håb lige nu.. mange takk og mange kram..men det var godt nok sent du kunne teste positiv.. kunne lægen se på bp kort efter testdag så at du var gravid ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

vanilla

Carina1977 skriver:

Ja jeg var jo slet ikke i tvivl da jeg i over 1 uge havde kastet op hver dag. Det kunne jo ikke blive ved med at være omgangssyge hehe. Jeg håber du tester positiv  

har bare rigtig mange niv i underlivet og trætheden og ændrede lyst til fødevare.. mange ting giver mig kvalme nu.. ligesom med min prinsesse og supermand

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

vanilla skriver:

åhh du giver håb lige nu.. mange takk og mange kram..men det var godt nok sent du kunne teste positiv.. kunne lægen se på bp kort efter testdag så at du var gravid ???

Puhha...lad mig nu tænke mig om. Husk på at jeg kun var 18 år, da jeg var gravid første gang..og det er snart 8 år siden jeg var det sidste gang..så efterhånden blev det jo bare en rutine..."Nååh Sussie..jamen hun skal have taget en blodprøve..urinprøver nytter ikke noget hehe!"
Tror egentligt at blodprøverne kunne måles positive 6+ eller deromkring, måske lidt senere, men ihverttilfælde længe før urinprøverne kunne.
Og så er jeg jo fra en generation hvor man ikke testede før man tidligst var en uge over..gerne 14 dage, fordi testne dengang var langt dårligere end de er i vore dage.

Anmeld

9. december 2010

Louisiana

SussieThyssen skriver:

Ja, den har man hørt før.
Min mellemstes bedste børnehaveven blev også til under de forviklinger. Moderen blev testet i hoved og mås, men lægen nægtede at scanne hende.
Moderen og faderen havde været i Sydafrika og arbejde i et års tid og kom hjem. Moderens mens opførte sig underligt og udeblev så. Skal lige siges at hun var tæt på 52.
Lægen påstod at hun led af jetlag...hehe sikke et jetlag....hun var også mere end 5 mdr henne, da man endelig opdagde at hun var gravid.
Pinligt for lægen.

Ja, det må VIRKELIG være pinligt for lægen! Men helt ærligt, det kan da ikke være så svært lige at lave en GU

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

Louisiana28 skriver:

Ja, det må VIRKELIG være pinligt for lægen! Men helt ærligt, det kan da ikke være så svært lige at lave en GU

Tror jeg såmænd også at hun fik, men enten har han været svagtseende eller også har han bare ikke lært at se, hvordan en gravid livmodermund ser ud
Hehe fik hele den historie af hende til min datters 4 års fødselsdag, mens ungerne tumlede sig på gulvet. Men hvad..de fik en dejlig sund og rask søn, selvom det godt nok ikke lige var, hvad de havde planlagt i den alder...hehe!
og det har jo nok også været en stor overraskelse for hans to store søstre der var omkring de 30 LOL

Anmeld

9. december 2010

Louisiana

SussieThyssen skriver:

Tror jeg såmænd også at hun fik, men enten har han været svagtseende eller også har han bare ikke lært at se, hvordan en gravid livmodermund ser ud
Hehe fik hele den historie af hende til min datters 4 års fødselsdag, mens ungerne tumlede sig på gulvet. Men hvad..de fik en dejlig sund og rask søn, selvom det godt nok ikke lige var, hvad de havde planlagt i den alder...hehe!
og det har jo nok også været en stor overraskelse for hans to store søstre der var omkring de 30 LOL

Haha, ja, sikke en overraskelse!!  Men godt, at det blev en glædelig overraskelse

Anmeld

9. oktober 2013

Tullemulle

Jeg har også test dag lørdag 

Anmeld

9. oktober 2013

Tullemulle

Tullemulle skriver:

Jeg har også test dag lørdag 

Gud så lige det var fra 2010

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym101

vanilla skriver:

Andre som også først har kunne teste positiv sent ??? jeg har en følese af den er god nok men mine test har indtil videre været negative... så vil høre om der er andre som også har haft negativt tæt på testdagen ?? har testdag lørdag

Jeg har først kunne teste tydeligt posetiv omkring 8+ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.