Louisiana28 skriver:
Det tænkte jeg faktisk på idag, Sussie, for kan huske du før har skrevet, at du var 12 uger henne, før du kunne teste positiv. Kan det ikke passe? Jeg tænkte på - vidste du godt, at du var gravid inden du kunne teste positiv? I så fald - hvordan vidste du det, og hvor langt var du henne da du fandt ud af det?
Håber det er okay med alle de spørgsmål 
Med alle mine 3 har jeg været mellem 12 til 16 uger henne før jeg kunne testes positiv, og med alle de, der ikke blev til noget nåede jeg det enten aldrig eller, det var også meget sent.
Vi er som sagt nogle kvinder, der af en eller anden grund ikke danner ret meget Hcg før langt henne i svangerskabet, ihverttilfælde ikke nok til at det bliver udskilt i urinen i så store mængder, at det kan måles på den måde.
Det er dog noget andet ved blodprøver, da de er langt mere fintfølende.
Og ja..jeg vidste skam godt at jeg var gravid, for jeg havde alle symptomerne...stortset næsten fra dag et lignede jeg en spærreballon, kvalme, brystspændinger, hele rumlen.
Desuden kunne læger, ved ikke om de stadig lærer det, ved en sumpel GU se på livmodermunden om den er forandret og derved afslører en graviditet. Lidt senere kunne man jo også se det på en scanning, men måle det...nixen 
Anmeld