Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ØV en klaphat!!!!
En af min mands venner sagde, da vi lige havde fået at vide at vi ventede en pige, "ja man kan jo ikke vinde hver gang".
Og selvom det er sagt i sjov er det bare ikke noget man gider have i hovedet!De mænd tænker sig sgu ikke altid om!
Undskyld, jeg synes det er rigtig synd for dig at du blev så ramt, det kender jeg godt - men jeg kan nu ikke lade være med at tænke at manden jo KUN prøvede at være sjov og pjatte med dig Han ville jo overhovedet ikke såre dig, og jeg synes måske du tager det en anelse for tungt, for ahn føler sig jo nok ikke som en taber fordi han har fået piger, vel?
Min ven som ventede nr 2 (havde en pige i forvejen)med sin kone mens vi ventede vores Jonathan sagde, på spørgsmålet om hvad de skulle have, at "det blev bronze igen" med et skævt og inderligt stolt smil Da jeg spurgte til hvad sølv og guld så var sagde han "altså sølv er jo en dreng - og guld det er TO drenge" og så grinede han Han eeeelsker jo sine tøser!!!
Jeg synes du virkelig skal se det som et kikset forsøg på at pjatte med dig, som kom forlangt ud. Ikke som et forsøg på at prikke til dig eller såre. Nogle mennesker har ikke den store situationsfornemmelse, men det gør dem ikke til dårligere mennesker.
Og knus til dig og KÆMPESTORT tillykke med din datter i maven!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128