Hej.
Min dejlige mand og jeg har i dag været til MD-scanning sammen og det gik så godt!
Baby har det godt, alting ser ud til at være som det skal være. Og vi venter os en lille pige mere
.
Vi har 3 piger i forvejen og er lykkelige over at skulle udvide flokken med endnu en dejlig pige. Det har virkelig ikke betydet noget, om vi ville få en pige eller en dreng - bare vi får et velskabt og rask barn. Det kunne have været sjovt at få en dreng - men det er også helt vildt hyggeligt med 4 tøser
.
Efter scanning skrev jeg til min bedste veninde, at vi skal være forældre til 4 piger. Hun og hendes mand har selv piger.
Hun skriver tilbage at det er fantastisk og hyggeligt for os at have set hende i dag. Og det har hun ret i!
Jeg skulle så forbi hende i dag og hente noget, og hendes mand kommer stormende ud til mig, giver mig et knus og siger "Det er jeg ked af at høre - en pige igen". Han siger det ment som humor. Men det er bare ikke sjovt. Jeg har lige været til sacanning og set min lille pige. Jeg mærker hende hver dag og jeg ELSKER HENDE! Så det gør mig så ked af det!
Når jeg så siger, at det skal han ikke være - at det er lige som vi ønsker det, så er hans kommentar "Det siger taberne jo altid". Helt ærligt! Hvad fanden er det for en kommentar?!
Jeg blev simpelthen så ked af det. Sagde til ham, at nu skulle han stoppe, fordi ellers ville jeg blive rigtig sur. Det fattede han vist ikke alvoren i. Jeg sagde farvel til min veninde og smuttede. Ikke nogen underligt i det - jeg skulle skynde mig i forvejen, og det vidste hun godt.
Men jeg er bare så ked af det. Kom simpelthen sådan til at tude, da jeg kom hjem. Sådan en idiot! Hvis han så havde sagt "Nej - tillykke med det - det er dejligt for Jer" bagefter. Men nej, han kører den helt ud. Sådan er han bare. Tænker ikke over, at det er sårende - ikke sjovt! Det er vores lille barn han taler om. Vi er sgu da ikke tabere og det er ikke synd for os, at vi skal have en pige. DET ER FANTASTISK!!
Jeg har sendt ham en sms om, at vi glæder os til at skulle have en rask pige og at vi ikke føler det som et tab eller at det er synd for os - så han bedes undlade flere af den slags kommentarer fremover. At det er fantastisk at vi skal være forældre til en rask pige igen.
Han har ikke svaret - håber den fiser ind hos ham...
Hvor kan folk være dumme 
Anmeld