Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tb skriver: os for en masse super æg!!!!!! knus tina
os for en masse super æg!!!!!!
knus tina
1000 tak søde!!!! Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Jo det er... GLÆDER MIG TIL AT SE VORES ÆGBASSER!!!!! Hvordan går det med dig søde?? Lene
Jo det er... GLÆDER MIG TIL AT SE VORES ÆGBASSER!!!!!
Hvordan går det med dig søde??
Lene
Håber på masser af finde æg til jer Jeg venter (utålmodigt) på testdag den 17... Om en HEL uge. Det er mit sidste forsøg..! Synes det tager for hårdt på mig psykisk. Mærker ikke noget til hormon-behandlingen... Men det er ventetiden og håbet hver gang. Men det kender I jo desværre også alt til.
Men jeg er optimistisk med dette forsøg. Og krydser alt for at I og jeg ser de to streger senere på måneden
Agnete skriver: Håber på masser af finde æg til jer Jeg venter (utålmodigt) på testdag den 17... Om en HEL uge. Det er mit sidste forsøg..! Synes det tager for hårdt på mig psykisk. Mærker ikke noget til hormon-behandlingen... Men det er ventetiden og håbet hver gang. Men det kender I jo desværre også alt til. Men jeg er optimistisk med dette forsøg. Og krydser alt for at I og jeg ser de to streger senere på måneden
Jeg håber den er der for jer!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128