Hurtig hjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

malenecl

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde, dejligt når der er nogen der tænker på en!!! Hvordan går det med dig og din graviditet???

Knus Lene

Så lidt søde .. Det går fantastisk! Maven vokser rigtig fint og får kønnet at vide her den 15, så vi glæder os rigtig meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

ønskebørn74

malenecl skriver:

Så lidt søde .. Det går fantastisk! Maven vokser rigtig fint og får kønnet at vide her den 15, så vi glæder os rigtig meget

Ej hvor spændende søde!!! Har i en gætter på kønnet???

Anmeld

9. december 2010

CamillaValby

Jeg har et par gange fået mens. smerter før ÆL sprøjte. uden at få mens før til testdag. Jeg er næsten sikker på at du ikke skal være nervøs.

Anmeld

9. december 2010

ønskebørn74

CamillaValby skriver:

Jeg har et par gange fået mens. smerter før ÆL sprøjte. uden at få mens før til testdag. Jeg er næsten sikker på at du ikke skal være nervøs.

1000 tak for svaret søde!!!Lene

Anmeld

9. december 2010

CamillaValby

ønskebarn74 skriver:

1000 tak for svaret søde!!!Lene

Det var da så lidt

Anmeld

9. december 2010

malenecl

ønskebarn74 skriver:

Ej hvor spændende søde!!! Har i en gætter på kønnet???

Ja det er så . Jeg vil helst ikke gætte, men min forlovede gætter på en dreng .

Anmeld

9. december 2010

Lisbeth1985

Nu ved jeg det ikke (er jo ikke gået igang med IVF endnu).. Men jeg tror altså ikke, at du skal være bekymret.. Det kan jo være SÅ mange ting, der giver dig mens-lign.-smerte (homonerne, spænding over scanningen, osv.).. Desuden tror jeg, at de har helt styr på din krop og din mens på klinikken.. Jeg hepper på, at du tager et langt, varmt bad, så kroppen kan slappe lidt af.. Og så er jeg helt sikker på, at det viser sig, at du har fine æg, der bare venter på at komme ud og blive til små søde babyer

Lisbeth

Anmeld

10. december 2010

Agnete

ønskebarn74 skriver:

Har i oplevet mens symptomer lige inden første scanning efter æg...

Er øm i underlivet og liderlig, som jeg er dagen før mens så småt starter...

Jeg tænker, at det nok er fordi du får højere dosis af hormoner, end du gjorde ved IUI-behandling. Derved bliver æggestokkene sat på overarbejde  Og forhåbentlig producerer de flere æg nu. Så tror ikke, at du skal være nervøs, men kan godt forstå din frygt. Er det ikke i dag, du skal scannes?  Krydser fingre for at alt er som det skal være.

Kh Agnete

Anmeld

10. december 2010

tb

os for en masse super æg!!!!!!

knus tina

Anmeld

10. december 2010

ønskebørn74

Agnete skriver:

Jeg tænker, at det nok er fordi du får højere dosis af hormoner, end du gjorde ved IUI-behandling. Derved bliver æggestokkene sat på overarbejde  Og forhåbentlig producerer de flere æg nu. Så tror ikke, at du skal være nervøs, men kan godt forstå din frygt. Er det ikke i dag, du skal scannes?  Krydser fingre for at alt er som det skal være.

Kh Agnete

Jo det er... GLÆDER MIG TIL AT SE VORES ÆGBASSER!!!!!

Hvordan går det med dig søde??

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.