Nøh jeg sys min dag blev ødelagt i dag, da jeg læste nyhedsavisen 24 timer.. der var en artikel om behandling af barnløse som højst sandsynlig selv skal til at betale for hjælp. Jeg synes det er dybt uretfærdigt og slyngede det ud på arbejdspladsen (de ved ikke at min kæreste og jeg skal i gang med behandling). Så svarer to, som selv har 2 børn hver, at de synes det er helt iorden at man selv skal betale.. Det er jo en livsstil at have børn, derfor skal staten ikke betale...
Jeg var så gal.. jeg kunne ikke forsvare eller modargumentere for så var jeg begyndt at tude.. Havde lyst til at slynge ud i hovedet på dem.. at det er klart de ik kan se det, når de har deres drømmebørn!
Tænker bare det er så uretfærdigt at piger bliver gravide ved fejltagelser etc. helt uden de ønsker det... eller andre personer der dagligt kommer og henter medicin, som staten betaler.. fordi de er 'angiveligt' psykisk syge etc etc...
Hvad med os der aldrig nogensinde vil kunne blive gravide medmindre vi får hjælp?? Os som inderligt ønsker sig et barn.. som har masser af kærlighed at gi, hus, fast job og fin økonomi!? suk....
Anmeld