Min aller største frygt. :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Giraffen

281210 skriver:

Problemet er at han aldrig har været sådan før. Han er først lige begyndt på det i sidste uge.

det ka være det er sådan last-minute-panik nu er du jo så tæt på og det kan være ansvaret egentlig er ved at gå op for ham og at han er vildt angst for det?

Synes en snak lyder som en rigtig go ide

Grib det evt an sådan at du ikke anklager ham men spørger ind til ham og hvordan han har det, og at du synes han trækker sig lidt væk fra dig og om der er noget du kan gøre agtig, altså hvis han vitterligt er skræmt fra vid og sans så får jeg os lidt ondt af manden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Lise 26

281210 skriver:

Hejsa alle baby.dk'er.

Jeg har på det sidste haft et lidt anspændt forhold til min kæreste. Har ikke kunnet få fat på ham når jeg har ringet, og han har bare slettet mine sms'er uden egentligt at læse dem.

Nu har jeg så fået den aller største frygt i mit liv. Tænker på det hele tiden. Og har marridt om det om natten.

Min frygt er: Hvis jeg lige pludseligt er ved at føde, og jeg ringer og skriver til ham. Er at han så ikke kigger på sin mobil, ligger på når jeg ringer eller bare sletter mine sms'er uden at læse dem.

Hvad ville i gøre? Er der andre der også har den frygt at i ikke kan få fat i jeres kærester/mænd når i skal føde?

Knus... Christina (37+2).

han virker da ikke sørlig interesseret i hverken dig eller jeres barn. synes du skal tage en snak med ham om det. og så ville jeg nok finde en jeg kunne tage med til fødslen hvis han skulle finde på ikke at tage tlf når du ringer.

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

Line1987 skriver:

det ka være det er sådan last-minute-panik nu er du jo så tæt på og det kan være ansvaret egentlig er ved at gå op for ham og at han er vildt angst for det?

Synes en snak lyder som en rigtig go ide

Grib det evt an sådan at du ikke anklager ham men spørger ind til ham og hvordan han har det, og at du synes han trækker sig lidt væk fra dig og om der er noget du kan gøre agtig, altså hvis han vitterligt er skræmt fra vid og sans så får jeg os lidt ondt af manden

jeg tænkte det lige så snart jeg så tråden her..og læste lige svarene igennem.
Lige mine ord.
Jeg tror nemlig også han er gået i panik.
Så tag fat i ham og med masser af kærlighed og kys appelér til hans beskytterinstinkt, hvis han altså har sådan et, og få snakket hans følelser igenem med ham, hvis du kan.
Ingen bebrejdelser...husk det.
og reagerer han ikke positivt, ja så må du nok overveje om ikke du burde blive alenemor...efter fødslen, for kan han svigte dig her, kan han også svigte dig med andre ting.
Men giv nu den stakkels fyr en chance og få talt tingene igennem med ham.
Og så krydser jeg fingre for, at det kun er et anfald af panik 

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. december 2010

Alberts/

smukke hop op og hop ned på ham

sær jer ned og snak og så få det banket ind i hovedet på den dreng, forklar ham at du er nervøs for det her, og at du gerne vil have at han rent faktisk er der for dig og benjamin når han kommer,

men ellers så kender du min mening

Anmeld

9. december 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

smukke hop op og hop ned på ham

sær jer ned og snak og så få det banket ind i hovedet på den dreng, forklar ham at du er nervøs for det her, og at du gerne vil have at han rent faktisk er der for dig og benjamin når han kommer,

men ellers så kender du min mening

Ja, det gør jeg.

Men prøver at tage en snak med ham her når han engang kommer hjem.

Anmeld

9. december 2010

Alberts/

281210 skriver:

Ja, det gør jeg.

Men prøver at tage en snak med ham her når han engang kommer hjem.

det syntes jeg du skal gøre, det kan være at han er lidt panikken, der er jo kun 19? dage tilbage. og han skal til at tage ansvar for andre end sig selv(; han har ikk kunne forberede ig som du da du jo har båret rundt og mærket benjamin, og det har han ikke. men nu når han kommer hjem så lad hver med at fare i flint for så panikker han først, snak tille og rolig med ham og lad hver med at lave det til en stor diskution, og husk at bevar en god tone så ingen af jer "stejler"

held og lykke(:

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

281210 skriver:

Hejsa alle baby.dk'er.

Jeg har på det sidste haft et lidt anspændt forhold til min kæreste. Har ikke kunnet få fat på ham når jeg har ringet, og han har bare slettet mine sms'er uden egentligt at læse dem.

Nu har jeg så fået den aller største frygt i mit liv. Tænker på det hele tiden. Og har marridt om det om natten.

Min frygt er: Hvis jeg lige pludseligt er ved at føde, og jeg ringer og skriver til ham. Er at han så ikke kigger på sin mobil, ligger på når jeg ringer eller bare sletter mine sms'er uden at læse dem.

Hvad ville i gøre? Er der andre der også har den frygt at i ikke kan få fat i jeres kærester/mænd når i skal føde?

Knus... Christina (37+2).

Jeg synes godt nok det er synd, at du skal gå og være bange for sådan noget så tæt på din fødsel

Din kæreste lyder ikke særlig sød!

Anmeld

9. december 2010

Benjamins'mor

dorthemus skriver:

Jeg synes godt nok det er synd, at du skal gå og være bange for sådan noget så tæt på din fødsel

Din kæreste lyder ikke særlig sød!

Jeg synes også det er en træls tanke at få nu, hvor det hele ellers er forløbet så godt under hele graviditeten. Så det er et lidt øv tidspunkt han starter med det på.

Havde det været tidligere i graviditeten, havde jeg jo haft lidt bedre tid til at få ham ned på jorden.

Anmeld

10. december 2010

Alberts/

fik du snakket med Kristian?

Anmeld

10. december 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

fik du snakket med Kristian?

Ja, han siger han nok skal blive bedre til det. Men så var det det samme igen idag, så nu banker jeg i bordet når han kommer hjem. Og så får han afvide, enten BLIVER det bedre, ellers gider jeg slet ikke bruge tid på at kontakte ham når fødslen starter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.