Min aller største frygt. :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.961 visninger
22 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Benjamins'mor

Hejsa alle baby.dk'er.

Jeg har på det sidste haft et lidt anspændt forhold til min kæreste. Har ikke kunnet få fat på ham når jeg har ringet, og han har bare slettet mine sms'er uden egentligt at læse dem.

Nu har jeg så fået den aller største frygt i mit liv. Tænker på det hele tiden. Og har marridt om det om natten.

Min frygt er: Hvis jeg lige pludseligt er ved at føde, og jeg ringer og skriver til ham. Er at han så ikke kigger på sin mobil, ligger på når jeg ringer eller bare sletter mine sms'er uden at læse dem.

Hvad ville i gøre? Er der andre der også har den frygt at i ikke kan få fat i jeres kærester/mænd når i skal føde?

Knus... Christina (37+2).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Giraffen

281210 skriver:

Hejsa alle baby.dk'er.

Jeg har på det sidste haft et lidt anspændt forhold til min kæreste. Har ikke kunnet få fat på ham når jeg har ringet, og han har bare slettet mine sms'er uden egentligt at læse dem.

Nu har jeg så fået den aller største frygt i mit liv. Tænker på det hele tiden. Og har marridt om det om natten.

Min frygt er: Hvis jeg lige pludseligt er ved at føde, og jeg ringer og skriver til ham. Er at han så ikke kigger på sin mobil, ligger på når jeg ringer eller bare sletter mine sms'er uden at læse dem.

Hvad ville i gøre? Er der andre der også har den frygt at i ikke kan få fat i jeres kærester/mænd når i skal føde?

jeg ved desværre ik om det med fødslen (er ik gravid (endnu)) men ih jeg ville blive snotfornærmet hvis min kæreste slettede mine beskeder og i den grad ikke gad "høre" på mig, sikke en røv

Det var vist det viseste jeg havde at dele ud

Anmeld

9. december 2010

tinasmor

Jeg ville aldrig ende i sådan en situtation. Da jeg ikke ville have en kæreste der var sådan (eller blive gravid med ham)

Han lyder da ikke som en særlig god kæreste.

Håber I finde ud af det

Anmeld

9. december 2010

CamillaSoefelt

Sys da lige du skal ta dig en snak med ham..

Nu skal I jo snart til og være forældre, så må han da til og ta noget ansvar og være der for Dig/Jer. Synes overhovedet ikke det er iorden bare og lægge på, slette sms'er og ikke kontakte sin kæreste når hun forsøger at komme i kontakt!

Anmeld

9. december 2010

CamillaSoefelt

tinasmor skriver:

Jeg ville aldrig ende i sådan en situtation. Da jeg ikke ville have en kæreste der var sådan (eller blive gravid med ham)

Håber I finde ud af det

Anmeld

9. december 2010

MissGeoh

281210 skriver:

Hejsa alle baby.dk'er.

Jeg ville knalde ham sådan en og sige han skulle tage sig sammen, for sådan gør man ikke! Gravid eller ej!

Dumme ham!

Anmeld

9. december 2010

Benjamins'mor

tinasmor skriver:

Håber I finde ud af det

Problemet er at han aldrig har været sådan før. Han er først lige begyndt på det i sidste uge.

Anmeld

9. december 2010

lisesp83

Ja jeg syns også du skal tage en snak med ham, om din frygt. Måske ved han ikke, at du går og har det sådan.

Og så vil jeg lige sende dig et , og håber det blir bedre mellem jer.

Anmeld

9. december 2010

Lucipher

Er det kun din kæreste du skal ha med til fødslen? Jeg ville nok sikre mig at der var en anden som jeg ville kunne stole 100% på som jeg kunne ringe til.

Anmeld

9. december 2010

Benjamins'mor

Lucipher skriver:

Er det kun din kæreste du skal ha med til fødslen? Jeg ville nok sikre mig at der var en anden som jeg ville kunne stole 100% på som jeg kunne ringe til.

Nej, jeg skal også have min mor med. Af den grund at min kæreste ikke er så glad for blod og sådan. Så hvis han nu skulle gå, så havde jeg min mor.

Men efter dette, så er jeg faktisk pænt glad for mit valg. For så ved jeg hun er der når jeg skal føde, så jeg ikke bare pludseligt står alene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.