Kald mig bare en blærerøv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

twinny

hvor er det bare fint...

godt gået....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

kamillapetersen91

rigtig godt lavet 

Anmeld

9. december 2010

Peanut

Risen skriver:

Meeen jeg må liiige blære mig lidt, men det nymalet værelse til Clara. Jeg har aldrig været helt tilfreds med hendes værelse, enten var det for lyserødt eller også for hvidt, så nu gik jeg i gang med projekt gør det selv. Har givet 150 kroner for maling og pensler og ellers en timeløn på 0 kroner til mig selv Det er selvfølgelig ikke det samme som hvis det var wallstickers men det fede her er jeg selv har kunne vælge farver dyr osv.  Så kig i bare  

Knus

Flot 

Anmeld

9. december 2010

Pige2009

Risen skriver:

Haha jaa! Det er ikke engang løgn..

Taak

Velbekomme

Anmeld

9. december 2010

lion

Risen skriver:

Meeen jeg må liiige blære mig lidt, men det nymalet værelse til Clara. Jeg har aldrig været helt tilfreds med hendes værelse, enten var det for lyserødt eller også for hvidt, så nu gik jeg i gang med projekt gør det selv. Har givet 150 kroner for maling og pensler og ellers en timeløn på 0 kroner til mig selv Det er selvfølgelig ikke det samme som hvis det var wallstickers men det fede her er jeg selv har kunne vælge farver dyr osv.  Så kig i bare  

Knus

Hvor er det bare flot lavet. Kan godt li uglen

Anmeld

9. december 2010

Chamomile

Det er rigtig flot

Anmeld

9. december 2010

Anne G

Hvor er det bare rigtig flot lavet

Anmeld

9. december 2010

Mor-til-asta-09

Risen skriver:

Knus

Det ser da skide flot ud.. gad godt jeg selv var så kreativ.. men desværre

Anmeld

9. december 2010

Mi

hvor ser det godt ud

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

10. december 2010

Miamaja

Noj hvor det FLOT!!!! Er det saa meningen du tager ud og maler hos folk nu? og hvad er timelonnen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.