Kald mig bare en blærerøv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.996 visninger
30 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Risen

Meeen jeg må liiige blære mig lidt, men det nymalet værelse til Clara. Jeg har aldrig været helt tilfreds med hendes værelse, enten var det for lyserødt eller også for hvidt, så nu gik jeg i gang med projekt gør det selv. Har givet 150 kroner for maling og pensler og ellers en timeløn på 0 kroner til mig selv Det er selvfølgelig ikke det samme som hvis det var wallstickers men det fede her er jeg selv har kunne vælge farver dyr osv.  Så kig i bare  

Knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Laulund87

Ej hvor er det fedt!!

Anmeld

9. december 2010

Valle81

Risen skriver:

Meeen jeg må liiige blære mig lidt, men det nymalet værelse til Clara. Jeg har aldrig været helt tilfreds med hendes værelse, enten var det for lyserødt eller også for hvidt, så nu gik jeg i gang med projekt gør det selv. Har givet 150 kroner for maling og pensler og ellers en timeløn på 0 kroner til mig selv Det er selvfølgelig ikke det samme som hvis det var wallstickers men det fede her er jeg selv har kunne vælge farver dyr osv.  Så kig i bare  

Knus

Jeg hader kreative mennesker Fordi jeg bliver så pissemisundelig:0)

Kæft hvor ser det godt ud:0)

Bare det var mig der kunne - men seriøst tegnespasser foralle pengene - jeg ken tegne et hus og en tændstikmand:0)

Anmeld

9. december 2010

Risen

Undskylder den dårlige billedekval men vores kamera gik ud for batteri så måtte tage det med mobilen 

Anmeld

9. december 2010

Frøken J.

Risen skriver:

Knus

Det er da blevet super fint 

Anmeld

9. december 2010

KajaHH

det er da mega flot,rigtig godt stykke arbejde må jeg indrømme.

Anmeld

9. december 2010

Risen

Valle81 skriver:

Jeg hader kreative mennesker Fordi jeg bliver så pissemisundelig:0)

Kæft hvor ser det godt ud:0)

Bare det var mig der kunne - men seriøst tegnespasser foralle pengene - jeg ken tegne et hus og en tændstikmand:0)

hihhi, troede virkelig heller ikke jeg ville kunne gøre det godt nok .. Men er faktisk positiv overrasket over resultataet  

Tak for de søde ord 

Anmeld

9. december 2010

Frk. Himmelblå

Rigtig fint. Det må pigen da være glad for .

Anmeld

9. december 2010

Risen

SeptemberBaby skriver:

Rigtig fint. Det må pigen da være glad for .

Jaa det håber jeg også.. lige nu tror hun bare hun kan spise det og tage fat i det, men senere tror jeg hun får mere glæde af det 

Anmeld

9. december 2010

Miia90

blærerøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.