Hjælp piger!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

<3

Vi vasker alle bamser, også dem hvor der står kun overfladevask, på 60gr også tørretumbles og bagefter på radiatoren så er den klaret. Ja så skal de sys lidt ind imellem men de er ikke bakteriebomber!

Så det kan man sagtens! No worries!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Findusinde

Caroline86 skriver:

ind i en pudebetræk med ham og så vask på 30 grader skåneprogram! Det burde han sagtens kunne klare!

Det har jeg i hvert fald gjort med (min) Lauras bamser når de har fået lov til at smage på hendes mad osv De får også en tur i tørretumbleren på skåneprogram bagefter

Det må være det jeg gør.. Men det kunne dælme være rart hvis der var en eller anden der lå inde med en magen til... Vi har prøvet at købe alt muligt med samme bløde pels og manke, der er bare intet der dur..

Anmeld

9. december 2010

Nea85

Jeg tror sagtens du kan vaske ham. Jeg ville putte bamsen ind i et pudebetræk og vaske på skåneprogram og 30 grader.

Hvis det er almindeligt bamse-fyld, lufttørrer den ret hurtigt  (Spørgsmålet er så bare, om hun kan undvære ham så længe)

God fornøjelse!

Hilsen Nea85

Anmeld

9. december 2010

Findusinde

Nea85 skriver:

Jeg tror sagtens du kan vaske ham. Jeg ville putte bamsen ind i et pudebetræk og vaske på skåneprogram og 30 grader.

Hvis det er almindeligt bamse-fyld, lufttørrer den ret hurtigt  (Spørgsmålet er så bare, om hun kan undvære ham så længe)

God fornøjelse!

Hilsen Nea85

Hehe, ja det er nok der det største problem ligger, om hun kan undvære ham..

Anmeld

9. december 2010

Caroline86

Findusinde skriver:

Det må være det jeg gør.. Men det kunne dælme være rart hvis der var en eller anden der lå inde med en magen til... Vi har prøvet at købe alt muligt med samme bløde pels og manke, der er bare intet der dur..

det er altid godt med et leger af yndlingsdyrene

I tilfælde af de bliver væk eller bamsehospitalet ikke kan reparere dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.