Hjælp piger!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Findusinde

Hjælp!!! Laura har Leo, Leo er hendes bamse, som er hendes ET og ALT! Hun elsker den bamse overalt på jorden.. MEN Leo er ved at blive lidt snusket! Og jeg har ledt med lys og lygte efter en magen til... Jeg mener at Leo er købt i Netto elller Løvbjerg for godt 1½-2 år siden...

Er der nogen der ligger inde med en bror til leo?? Har ikke lige an

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Trine89

jeg tænker lidt om det ikke er muligt at vaske den?? hvis det "bare" er fordi den er blevet lidt snasket efter den er blevet "spist" utallige gange?? 

Anmeld

9. december 2010

Findusinde

Opsedasse

Anmeld

9. december 2010

Findusinde

Trine89 skriver:

jeg tænker lidt om det ikke er muligt at vaske den?? hvis det "bare" er fordi den er blevet lidt snasket efter den er blevet "spist" utallige gange?? 

Hovsa, jeg var lige hurtigt nok tl at oppe den.. Jeg ved simpeltehn ikke om jeg tør vaske ham.. Måske inde i et pudebetræk...og så på det laveste program...

Anmeld

9. december 2010

Trine89

Findusinde skriver:

Hovsa, jeg var lige hurtigt nok tl at oppe den.. Jeg ved simpeltehn ikke om jeg tør vaske ham.. Måske inde i et pudebetræk...og så på det laveste program...

jeg tænker bare på den gang jeg var lille fik jeg da vasket mine bamser en gang i mellem.. men hvordan min kære mor lige gjorde det, det er jo så spørgsmålet.. hihi.. 

men mener det er noget med de kan vasket på omkring 30 grader og så jah på et skånsomt program. 

Anmeld

9. december 2010

Findusinde

Trine89 skriver:

jeg tænker bare på den gang jeg var lille fik jeg da vasket mine bamser en gang i mellem.. men hvordan min kære mor lige gjorde det, det er jo så spørgsmålet.. hihi.. 

men mener det er noget med de kan vasket på omkring 30 grader og så jah på et skånsomt program. 

Må prøve mig frem, uh jeg tør slet ikke tænke på hvordan hun vil reagere hvis han går i stykker..

Anmeld

9. december 2010

nattergalen

Hejsa.. 

Tror umiddelbart godt den kan vaskes uden at den går i stykker.. Som Trine skriver89 skriver, det skal bare være på et mildt program.. Gad vide om han skal tørretrubles el lufttørre?? 

Anmeld

9. december 2010

Trine89

er der ikke et Vaske mærke?? eller det er måske blevet klippet af??

Anmeld

9. december 2010

Findusinde

Vaskemærket er nulleret helt blankt.. Men må prøve på¨et nænsomt program, jeg ved heller ikke om han skal lufttørre.. Tror umiddelbart aldrig han blir tør...

Anmeld

9. december 2010

Caroline86

ind i en pudebetræk med ham og så vask på 30 grader skåneprogram! Det burde han sagtens kunne klare!

Det har jeg i hvert fald gjort med (min) Lauras bamser når de har fået lov til at smage på hendes mad osv De får også en tur i tørretumbleren på skåneprogram bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.