Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
idamaria83 skriver: Hvis du nu har alt for meget tøj, så kender du mit nr og mine piger er jo liiige en str. under dine tøser Jeg sidder til "undervisning", så jeg kan ikke shoppe....det er måske meget godt
Hvis du nu har alt for meget tøj, så kender du mit nr og mine piger er jo liiige en str. under dine tøser
Jeg sidder til "undervisning", så jeg kan ikke shoppe....det er måske meget godt
Du kan tro jeg skal tage en BUNKE med, når vi forhåbentlig skal holde træf hos Camilla og Dicte i det nye år.
Er der noget specielt du leder efter/mangler??
Knus Mette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trinehw skriver: billigt billigt - vil gerne købe en jakke derinde til Latifa til næste år, og næste vinter vil hun være 2 1/2 år - skal jeg så satse på str 2 år (92) eller skal jeg vælge 3-4 år (104) help??
billigt billigt - vil gerne købe en jakke derinde til Latifa til næste år, og næste vinter vil hun være 2 1/2 år - skal jeg så satse på str 2 år (92) eller skal jeg vælge 3-4 år (104) help??
Str. 92 skulle være rigeligt, de er ret rummelige i størrelserne. Jeg købte str. 92 til Ida.
Skouboe skriver: Den adresse leder så til et amerikansk site, der sælger tungt maskineri til havebrug...
Den adresse leder så til et amerikansk site, der sælger tungt maskineri til havebrug...
Hahaha.... Ja, jeg sad også og måbede lidt
Tror lige jeg vil benytte mig af det link der er vedhæftet i stedet for. Hahaha.
Du kan tro jeg skal tage en BUNKE med, når vi forhåbentlig skal holde træf hos Camilla og Dicte i det nye år. Er der noget specielt du leder efter/mangler?? Knus Mette
Og når Ida er færdig med at rode igennem, så kigger jeg gerne resterne
Jeg har ellers overtaget brugt tøj flere gange af både Chatarina og Ida.Det passer lige rigtig praktisk med at Annika er et nummer større end Bianca, og Lina et nummer større end Celina...... Smaaart for os!
anna-jonas skriver: Du kan tro jeg skal tage en BUNKE med, når vi forhåbentlig skal holde træf hos Camilla og Dicte i det nye år. Er der noget specielt du leder efter/mangler?? Knus Mette
Mangler og mangler det er vist så meget sagt...
Annika har faktisk intet på lager i str. 104 - og i bluser er hun altså på vej i den retning. Lina har selvfølgelig en bunke arvetøj i str. 92 til at ligge, men ikke en hel garderobe, så der er vi nok også aftagere af noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128