Skynd jer piger................og drenge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

anna-jonas

idamaria83 skriver:

Hvis du nu har alt for meget tøj, så kender du mit nr og mine piger er jo liiige en str. under dine tøser

Jeg sidder til "undervisning", så jeg kan ikke shoppe....det er måske meget godt

Du kan tro jeg skal tage en BUNKE med, når vi forhåbentlig skal holde træf hos Camilla og Dicte i det nye år.

Er der noget specielt du leder efter/mangler??

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

anna-jonas

Trinehw skriver:

billigt billigt - vil gerne købe en jakke derinde til Latifa til næste år, og næste vinter vil hun være 2 1/2 år - skal jeg så satse på str 2 år (92) eller skal jeg vælge 3-4 år (104) help??

Str. 92 skulle være rigeligt, de er ret rummelige i størrelserne. Jeg købte str. 92 til Ida.

Knus Mette

Anmeld

9. december 2010

sarahb

så fik jeg da også handlet... weeee...

1 kjole, en tunika, en strik til min niece.
1 flyverdragt, en t shirt og et par jeans til isaac. 538 kr..
SUPER BILLIGT....

Tak for info smukke.

Anmeld

9. december 2010

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Den adresse leder så til et amerikansk site, der sælger tungt maskineri til havebrug...

Hahaha.... Ja, jeg sad også og måbede lidt 

Tror lige jeg vil benytte mig af det link der er vedhæftet i stedet for. Hahaha.

Anmeld

9. december 2010

JustAnotherName

Du kan tro jeg skal tage en BUNKE med, når vi forhåbentlig skal holde træf hos Camilla og Dicte i det nye år.

Knus Mette

Og når Ida er færdig med at rode igennem, så kigger jeg gerne resterne

Jeg har ellers overtaget brugt tøj flere gange af både Chatarina og Ida.
Det passer lige rigtig praktisk med at Annika er et nummer større end Bianca, og Lina et nummer større end Celina...... Smaaart for os! 

Anmeld

9. december 2010

Ida.

anna-jonas skriver:

Knus Mette

Mangler og mangler det er vist så meget sagt...

Annika har faktisk intet på lager i str. 104 - og i bluser er hun altså på vej i den retning. Lina har selvfølgelig en bunke arvetøj i str. 92 til at ligge, men ikke en hel garderobe, så der er vi nok også aftagere af noget

Anmeld

10. december 2010

sarahb

Trinehw skriver:

billigt billigt - vil gerne købe en jakke derinde til Latifa til næste år, og næste vinter vil hun være 2 1/2 år - skal jeg så satse på str 2 år (92) eller skal jeg vælge 3-4 år (104) help??

2 år vil jeg sige søde..

hvis du ikke allerede har købt den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.