Skynd jer piger................og drenge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

ChatH

pu ha

1450kr her men fik

3 flyverdragter

4 kjoler

2 cardigans

4 par bukser

4 bluser

total i orden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

anna-jonas

Synes dog siden driller lidt....

Ja, det er fordi der er super meget run på lige nu. Sidste gang, de holdt udsalg..........gik hele siden ned, og var nede i 2-3 timer. Der måtte jeg opgive at købe noget. Men var til deres lagersalg i Egå............og gik amok.

Har jeg forresten fortalt dig, at jeg har et lille bitte problem??? Jeg shopper for vildt til de tøsebørn.................de har alt, alt for meget tøj og sko. GISP!!! Godt at Chatarina er herinde..............for hun får ligesom mit problem til at svinde ind. For det er jo seriøst ikke noget i forhold til hendes shoppe gen.

Anmeld

9. december 2010

TbCp

anna-jonas skriver:

Ja, det er forsi der er super meget run på lige nu. Sidste gang, de holdt udsalg..........gik hele siden ned, og ar nede i 2-3 timer. Der måtte jeg opgive at købe noget. Men var til deres lagersalg i Egå............og gik amok.

Har jeg forresten fortalt dig, at jeg har et l ille bitte problem??? Jeg shopper for vildt til de tøsebørn.................de har alt, alt for meget tøj og sko. GISP!!! Godt at Chatarina er herinde..............for hun får ligesom mit problem til at svinde ind. For det er jo seriøst ikke noget i forhold til hendes shoppe gen.

Jeg har ikke fået gennemført betaling endnu....  Jeg VIL have det tøj...

Heh... Heldigvis shopper jeg oftest på trendsales eller igennem Chatarina.... så føles det ikke så slemt!

Anmeld

9. december 2010

TbCp

JAAAA HURRAAAAA

Nu lykkedes det

Anmeld

9. december 2010

anna-jonas

Chatarina skriver:

pu ha

1450kr her men fik

3 flyverdragter

4 kjoler

2 cardigans

4 par bukser

4 bluser

total i orden

Dygtig pige. Jeg elsker at du ALTID køber mere end mig, for så ser mit lille bitte shoppe-problem ikke så stort ud.

Anmeld

9. december 2010

ChatH

anna-jonas skriver:

Dygtig pige. Jeg elsker at du ALTID køber mere end mig, for så ser mit lille bitte shoppe-problem ikke så stort ud.

FNIS!!!!

Nej og mit shoppe problem er bare alt for stort.. havde faktisk slet ikke råd!!! men hvad det går nok!!

Anmeld

9. december 2010

ChatH

anna-jonas skriver:

Ja, det er fordi der er super meget run på lige nu. Sidste gang, de holdt udsalg..........gik hele siden ned, og var nede i 2-3 timer. Der måtte jeg opgive at købe noget. Men var til deres lagersalg i Egå............og gik amok.

Har jeg forresten fortalt dig, at jeg har et lille bitte problem??? Jeg shopper for vildt til de tøsebørn.................de har alt, alt for meget tøj og sko. GISP!!! Godt at Chatarina er herinde..............for hun får ligesom mit problem til at svinde ind. For det er jo seriøst ikke noget i forhold til hendes shoppe gen.

He he det er sku godt i har mig til at overgå jer hver gang

Og i vil nødig se mine tre ungers skabe Selv valdemar har tøj til han fylder 3 år

Anmeld

9. december 2010

ChatH

og ærger mig helt over jeg ikke fik købt jakkerne. gad vide om man kan bestille dem og spare portoen hvis det bliver sendt samlet

Anmeld

9. december 2010

mama09

anna-jonas skriver:

MILK.Chp.com holder giga udsalg.....................med 70 % på alt tøjet. Det er et rigtig lækkert tøjmærke, der er dansk produceret.

Mette

billigt billigt - vil gerne købe en jakke derinde til Latifa til næste år, og næste vinter vil hun være 2 1/2 år - skal jeg så satse på str 2 år (92) eller skal jeg vælge 3-4 år (104) help??

Anmeld

9. december 2010

Ida.

anna-jonas skriver:

Hvis du nu har alt for meget tøj, så kender du mit nr og mine piger er jo liiige en str. under dine tøser

Jeg sidder til "undervisning", så jeg kan ikke shoppe....det er måske meget godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.