Elizabeth er 7 mrd - burde det ikke være en tid, som er en af de bedste perioder i babys liv, hvor alt er spændende og sjovt, og de er nemme til at gøre tilfredse?????
Hun har altid været så lidt pirrelig og nemt irreteret. Så tænker jeg, at det går over, fordi hun bliver ældre. Men det er ikke holdt op - sådan har det været on and off i 2 mrd. Nu gider hun ikke engang at køre bil mere - hun brokker sig konstant.
Igår havde far fødselsdag, så vi tog ud og spiste på en børnevenlig restaurant med buffet. Så kunne vi nemlig hurtigt smutte igen. Det gik HELT galt! Jeg har aldrig oplevet noget lignede. Ikke engang mit første barn var sådan i en alder af 7 mrd. Hun ville ikke sidde ned, ikke spise, ikke drikke, ikke sidde med legetøj eller mine nøgler som ellers plejer at være sjove. Hun skreg hele tiden.
Det skal lige siges, at hun har været i vuggestue hele dagen, men var var lige vågnet kl. 16.30, da jeg hentede hende og vi var på restaturanten kl. 17.00. Så hun var udhvilet. Hun er oveni hatten meget forkølet - det hjælper jo ikke på humøret.
Hun begyndte at hoste meget dernede, så vi kørte til lægevagten med det samme. Hun er "kun" forkølet, men det er jo også irreterende i sig selv.
Siden hun blev født har den ene ulykke efter den anden væltet ind over os: vores nye ovn går i stykker 14 dage efter hendes fødsel, taget blir utæt 3 steder, bilen går i stykker 2 gange, mit arbejde fyrer stort set alle medarbejdere, vores GPS går i stykker på et uheldigt tidspunkt, økonomien er mega dårlig, vores ældste barn brækker foden, min gigt bliver værre og værre, vores sneskovl går i stykker, vores vaskemaskine blir pludselig utæt, svigerfar blir indlagt, vores kanin dør i sommer, vores marsvin dødede i lørdags og vores gamle hund kunne ikke reddes med operation i oktober........................ og så har vi lille Elizabeth som er utilfreds hele tiden - jeg kan ikke forstå det!
Men altsåååååååååååååååååååååååååååååå hvornår bliver hun glad som andre børn? Jeg føler, at det her selvfølgelig KUN sker for mig. Alle andre kører rundt i deres biler med glade børn, alle andre kan made deres børn uden brok, alle andre kan få den søvn de har brug for, alle andre har livsglade unger som elsker at lege og blive nusset.................. græsset er ALTID grønnere hos naboen.............
puha, der kom det hele ud, mens jeg sidder her på jobbet!
fortvivlet Lone