Varme hjemmesko str. 20 - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

jannebjerre

lotchen skriver:

Og de falder ikke nemt af? Oliver får jo sparket alt af, der ikke er hæftet godt fast

Nej de er ligesom strømper ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Silvermist

Hvad med hjemmefutterne fra Melton? De er dejlig bløde med sådan nogle skridsikre dutter.

Anmeld

10. december 2010

klmf

jannebjerre skriver:

Nej de er ligesom strømper ;-)

Strømper er af den dreng på et halvt sekund....

Anmeld

10. december 2010

klmf

Silvermist skriver:

Hvad med hjemmefutterne fra Melton? De er dejlig bløde med sådan nogle skridsikre dutter.

De duer ikke, de sidder simpelthen ikke godt nok fast på hans fødder... Men de er lækre

Anmeld

10. december 2010

Sjl-msl-Mkl

lotchen skriver:

Tak for svar Hvis de sidder godt fast, så tror jeg at jeg vil få fat i et par, om ikke andet for at have dem i reserve - ved ikke om han godt kan blive træt af at gå med de Bundgaardsko, selvom de jo er bløde altså, utroligt at sådan en lille ting kan være så svært, he he

Det tager så lang tid og finde noget ens barn er sikker ved og ikke mindst en selv. Jeg købte et par bundgaard sutsko til min pige, de kostede 350 kr. Det viser sig så at hendes fødder er så smalle at hun ikke engang går godt i dem. Bah.

Jeg tænker også at deres fødder ikke skal være lukket inde i total varme sko hele tiden, for hvis min evar det ville jeg blive sindsyg. Jeg gav min pige bløde sandaler på, da hun brugte den str. Det mærke jeg brugte og vil bruge til min næste hedder "See kai rum".

Anmeld

10. december 2010

klmf

DatterMalou skriver:

Det tager så lang tid og finde noget ens barn er sikker ved og ikke mindst en selv. Jeg købte et par bundgaard sutsko til min pige, de kostede 350 kr. Det viser sig så at hendes fødder er så smalle at hun ikke engang går godt i dem. Bah.

Jeg tænker også at deres fødder ikke skal være lukket inde i total varme sko hele tiden, for hvis min evar det ville jeg blive sindsyg. Jeg gav min pige bløde sandaler på, da hun brugte den str. Det mærke jeg brugte og vil bruge til min næste hedder "See kai rum".

Han h ar et par rigtig gode skindsko, som virker meget behagelige - men problemet er at vores gulv er så koldt at de små fusser altid er kolde:/ For ellers havde jeg bare fortsat med dem, for som du siger, det der med at være lukket inde i en varm sko hele dagen, det er bare ikke sagen. Selvfølgelig har han dem ikke på når han sover, men alligevel...

Anmeld

10. december 2010

Sjl-msl-Mkl

lotchen skriver:

Han h ar et par rigtig gode skindsko, som virker meget behagelige - men problemet er at vores gulv er så koldt at de små fusser altid er kolde:/ For ellers havde jeg bare fortsat med dem, for som du siger, det der med at være lukket inde i en varm sko hele dagen, det er bare ikke sagen. Selvfølgelig har han dem ikke på når han sover, men alligevel...

Derfor ville en sandal måske være en ide, og så kunne det være han kunne beholde sine sokker på.

Min datter var selv sådan med at sokkerne skulle bare af, helst gå med røven bar.

Anmeld

10. december 2010

klmf

DatterMalou skriver:

Derfor ville en sandal måske være en ide, og så kunne det være han kunne beholde sine sokker på.

Min datter var selv sådan med at sokkerne skulle bare af, helst gå med røven bar.

Bum bum, den overvejer jeg lige

Anmeld

10. december 2010

Sjl-msl-Mkl

lotchen skriver:

Bum bum, den overvejer jeg lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.