Varme hjemmesko str. 20 - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. december 2010

klmf

Hej ladies

Oliver suser rundt i sine skindsko, men jeg er bange for de er for kolde. Så i skohandleren i går et par hjemmesko, men de kostede 299,- Synes det var DYRT!

Men er det det eller er det bare hvad jeg må lægge for dem?

- eller har I lige et godt sted jeg kan få et par søde, varme hjemmesko uden at flå kontoen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Isabeau2206

lotchen skriver:

Hej ladies

Oliver suser rundt i sine skindsko, men jeg er bange for de er for kolde. Så i skohandleren i går et par hjemmesko, men de kostede 299,- Synes det var DYRT!

Men er det det eller er det bare hvad jeg må lægge for dem?

- eller har I lige et godt sted jeg kan få et par søde, varme hjemmesko uden at flå kontoen??

Hvad med de der Decoy-kopier, man kan købe i Babysam til 70 kr.? Dem køber jeg

Anmeld

9. december 2010

klmf

Isabeau2206 skriver:

Hvad med de der Decoy-kopier, man kan købe i Babysam til 70 kr.? Dem køber jeg

Tror godt jeg hvilke du mener og jeg er vild med dem, men Oliver står så dårligt fast i dem, de er for bløde på en måde.... Så duer ikke, siger prinsessen

Anmeld

9. december 2010

Isabeau2206

lotchen skriver:

Tror godt jeg hvilke du mener og jeg er vild med dem, men Oliver står så dårligt fast i dem, de er for bløde på en måde.... Så duer ikke, siger prinsessen

Hmm, ja de er noget glatte.

Hvad så med sokker hvor der er noget skridsikkert under? Jeg har lige købt 2 par i Lidl for 19 kr. Der er endda rensdyr på

Hehe, der stod på pakken at der var ABS på/i dem

Anmeld

9. december 2010

jannebjerre

h og m har sådan nogen mokkasiner Dem har vi til Felix og de koster kun 39kr... og de er skide gode

Anmeld

10. december 2010

klmf

Tak for svar

Han har et par lækre Bundgaard prewalkers, tror egentlig bare han skal til at bruge dem noget mere.

Men HVIS jeg havde pengene, skulle han have haft de her lækre, søde booties i brun: http://www.filabel.dk/shop/Sko/Sko+Hjemmesko.aspx?page=2

De er da simpelthen for søde

Anmeld

10. december 2010

klmf

Isabeau2206 skriver:

Hmm, ja de er noget glatte.

Hvad så med sokker hvor der er noget skridsikkert under? Jeg har lige købt 2 par i Lidl for 19 kr. Der er endda rensdyr på

Hehe, der stod på pakken at der var ABS på/i dem

ABS, he he

Anmeld

10. december 2010

klmf

jannebjerre skriver:

h og m har sådan nogen mokkasiner Dem har vi til Felix og de koster kun 39kr... og de er skide gode

Og de falder ikke nemt af? Oliver får jo sparket alt af, der ikke er hæftet godt fast

Anmeld

10. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Min datter er simpelthen utrolig god til og falde, selv hvis der ligger en nullermand på gulvet. Så jeg har købt mokasiner til hende, de sidder fast om foden og er i det hele taget bare rigtig god. Synes jeg. Gå i h og m for at købe dem, der er de billigst.

Held og lykke med det.

Anmeld

10. december 2010

klmf

DatterMalou skriver:

Min datter er simpelthen utrolig god til og falde, selv hvis der ligger en nullermand på gulvet. Så jeg har købt mokasiner til hende, de sidder fast om foden og er i det hele taget bare rigtig god. Synes jeg. Gå i h og m for at købe dem, der er de billigst.

Held og lykke med det.

Tak for svar Hvis de sidder godt fast, så tror jeg at jeg vil få fat i et par, om ikke andet for at have dem i reserve - ved ikke om han godt kan blive træt af at gå med de Bundgaardsko, selvom de jo er bløde altså, utroligt at sådan en lille ting kan være så svært, he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.