Nogle der har Verner Pantons "Panthella" bord el. gulvlampe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

mom <3

Vores standerlampe har også skiftet farve... ( IKKE-ryger hjem)
De jeg kender som har lamperne, har alle fået lamper der henover tid skifter farve - nogen mere end andre, det afhænger også af hvor meget sollys der er på lampen.
Det generer mig ikke længere.. havde lige en periode hvor jeg synes det vær irriterende at den ikke bare var heeeelt rigtig hvid. Men alle de ægte Panthellaér jeg kender til skifter farve henover tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

mille:) skriver:

Vores standerlampe har også skiftet farve... ( IKKE-ryger hjem)
De jeg kender som har lamperne, har alle fået lamper der henover tid skifter farve - nogen mere end andre, det afhænger også af hvor meget sollys der er på lampen.
Det generer mig ikke længere.. havde lige en periode hvor jeg synes det vær irriterende at den ikke bare var heeeelt rigtig hvid. Men alle de ægte Panthellaér jeg kender til skifter farve henover tid.

Tak for dit svar.... Tja, man kan vel vænne sig til meget... Men heldigvis vender vores stue  mod nord, og lampen vil derfor ikke komme til at stå i direkte sollys

Anmeld

9. december 2010

Tjuhl skriver:

jep vi har gulvlampen og der er foden også nikotingul  det ser simpelthen så grimt ud, at lampen er røget i skurret herhjemme, da Søren sagde NIKS til at jeg måtte male den som en stor svamp

Hvor er han da kedelig ham Søren

Det er da kun rart med lidt farver i hjemmet, hehe

Anmeld

9. december 2010

Dorthe1986 skriver:

Nu kan jeg ikke lige lade være med at fortælle noget rigtig dumt

Da jeg lærte min kæreste at kende havde den lampe der stående i sin lejlighed... Men ja den var også blevet nikotingul (han ryger dog)... Ingen af os anede hvad det var for en lampe....

Nå men da vi skulle flytte sammen i en større lejlighed smed vi den bare ud fordi den netop var blevet gul og ja vi tænkte ud med det gamle ind med det nye....

Efter et par uger ser vi så en udsendelse og opdager at vi lige har smidt en verner panton lampe ud  

Men ja ville bare lige ud med det, da jeg så dit indlæg

Hahahha, ej det var sgu da også uheldigt!!!!

Og nu er det jo heller ikke fordi at gulvlampen koster en halvbondegård eller noget

Anmeld

9. december 2010

Dorthe1986

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hahahha, ej det var sgu da også uheldigt!!!!

Og nu er det jo heller ikke fordi at gulvlampen koster en halvbondegård eller noget

Nej overhovedet ikke

Vi kigger også en ekstra gang på hinanden, hver gang vi ser sådan en lampe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.