Lidt hurtig hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Hej Mette velkommen i uge 36!!! Det er en milepæl for mig, så er ekstra glad i dag Har det på samme måde hver gang jeg er til JM, ved slet ikke hvad jeg skal spørge om og når de siger at alt ser fint ud, så er det vel bare en slags kontrol. Men det er vel snart tid til at tale fødsel osv? Vil du føde i vand, smertestillende osv osv Knus Sabrina 35+0

Hej Sabrina - og selv velkommen i 36. (!!!!) uge

Ja, måske jeg bare skal tænke det som kontrol... og så være ærlig og sige at jeg ikke synes det er sjovt længere, og at jeg bare gerne vil have baby ud NU... og dog - skal lige have de der åndssvage eksaminer, som fylder stort set hele mit liv, overstået , men så må han også gerne komme.

Jeg skal til en 1½ times fødselssamtale sammen med min mødregruppe i eftermiddag, så der regner jeg med at blive klogere på selve fødslen.

Er nået frem til at jeg vil spørge til mine mange og lange plukveer og ophold på Skejby og patienthotel efter fødslen...

Min sundhedsplejerske kommer også forbi i dag så jeg får rigtig mange chancer for at få fyret spørgsmål af

Hvordan går det med dig - behandler dit bækken dig ok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Mettemus

DAs mor skriver:

Nu var det jo også anden gang

Første gang syntes jeg da det var helt fantastisk man kunne få lov at være der 3 dage og ikke skulle tænke på madlavning, rengøring, indkøb osv... Og at man kunne kalde på hjælp!

Kan godt forstå i havde travlt med at komme hjem anden gang - så er man vel ude over angst for at vende bleen forkert osv

Jeg forestiller mig egentligt, at vi bliver så længe, som vi overhovedet kan få lov til - nemlig for at få hjælp, og måske også overstået nogle barselsbesøg allerede der. Men på den anden side ved jeg også, at jeg de andre gange, jeg har været indlagt (ikke lige fødselssammenhæng, men alligevel), har haft så travlt med at komme hjem i min egen seng, at jeg nærmest ikke var vågnet af narkosen endnu.

Men det er nok svært at planlægge hvordan man lige har det i situationen - det kommer vel også an på hvor hård en fødsel man har haft...

Anmeld

9. december 2010

Mettemus

Cho skriver:

Det var så lidt

Så håber jeg du får en god dag  og nogle gode samtaler.

Knus her fra.

Tak tak og i lige måde

Anmeld

9. december 2010

LinLin

Mettemus skriver:

Kan godt forstå i havde travlt med at komme hjem anden gang - så er man vel ude over angst for at vende bleen forkert osv

Jeg forestiller mig egentligt, at vi bliver så længe, som vi overhovedet kan få lov til - nemlig for at få hjælp, og måske også overstået nogle barselsbesøg allerede der. Men på den anden side ved jeg også, at jeg de andre gange, jeg har været indlagt (ikke lige fødselssammenhæng, men alligevel), har haft så travlt med at komme hjem i min egen seng, at jeg nærmest ikke var vågnet af narkosen endnu.

Men det er nok svært at planlægge hvordan man lige har det i situationen - det kommer vel også an på hvor hård en fødsel man har haft...

Davids far og jeg var i hvert fald glade for at vi havde de par dage dér David blev i født om aftenen og jeg havde da slet ikke haft overskud til at køre hjem midt om natten   Men hjælp til bleen (hvis man ikke har prøvet det før ), amning, pasning i det hele taget... Den sidste dag kom de og viste hvordan man kan holde barnet, når det skal  bades. Vi følte os godt rustet da vi tog hjem

Vi fik også klaret barselsbesøgene ude på Skejby

(Adam blev i øvrigt heldigvis født om formiddagen - så jeg havde både fået sovet OG David kunne komme i børnehave, imens vi lige fik fødslen "overstået" - se DET er god timing (nå - det var lige et sidespring...))

Anmeld

9. december 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Hej Sabrina - og selv velkommen i 36. (!!!!) uge

Ja, måske jeg bare skal tænke det som kontrol... og så være ærlig og sige at jeg ikke synes det er sjovt længere, og at jeg bare gerne vil have baby ud NU... og dog - skal lige have de der åndssvage eksaminer, som fylder stort set hele mit liv, overstået , men så må han også gerne komme.

Jeg skal til en 1½ times fødselssamtale sammen med min mødregruppe i eftermiddag, så der regner jeg med at blive klogere på selve fødslen.

Er nået frem til at jeg vil spørge til mine mange og lange plukveer og ophold på Skejby og patienthotel efter fødslen...

Min sundhedsplejerske kommer også forbi i dag så jeg får rigtig mange chancer for at få fyret spørgsmål af

Hvordan går det med dig - behandler dit bækken dig ok?

Ja du skal da lige have dine eksamner overstået først  så du kan gå på barsel i ro og mag..

Jeg er altså helt misundelig på dig med alt det mødregruppe og sundhedsplejerske osv  har slet intet hørt og tror først det bliver sat i værk når jeg har født... men det må da være meget rart at kunne snakke med andre højgravide ( ja for det er vi vel nu?! ) om fødslen og alle tankerne bag det 

Mit bækken er ikke så sød ved mig, jeg kan virkelig ingenting... Så er også ved at være godt træt af det hele, men prøver at nyde det, selvom det er svært og jeg bare ligger på sofaen og ser mærkelige serier

Go fornøjelse hos JM    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.