i dag skal vi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Vidunderligeunger

KajaHH skriver:

også alt hvad jeg krydse kan for jer, men vil gi dig ret det bliver nok lidt sværtmed alt det frost,og her er der da også kommet mere sne siden, det er der vel også ved jer?

ja lidt, men heldigvis ikke så meget... ville være forfærdeligt, hvis han først dukker op til foråret når isen forsvinder fra fjorden.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

LouiseNielsen

Hejsa Smukke!

Sagde lige til min far igår at hvis ikke det var fordi jeg gik med benet i skinne så var jeg taget ud for at hjælpe...

Jeg er også helt overbevist om han ligger i fjorden... Også kan strømmen vel have taget ham med om i Stadil fjord??? Det er vel ikke frosset helt til bunden??

Kan ikke forstå man slet ikke kan gøre noget, for at bryde isen, men kan godt se det selvfølgelig er et kæmpe arbeje... men må være rigtig svært for forældrene at acceptere!

Anmeld

9. december 2010

Vidunderligeunger

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Smukke!

Sagde lige til min far igår at hvis ikke det var fordi jeg gik med benet i skinne så var jeg taget ud for at hjælpe...

Jeg er også helt overbevist om han ligger i fjorden... Også kan strømmen vel have taget ham med om i Stadil fjord??? Det er vel ikke frosset helt til bunden??

Kan ikke forstå man slet ikke kan gøre noget, for at bryde isen, men kan godt se det selvfølgelig er et kæmpe arbeje... men må være rigtig svært for forældrene at acceptere!

nej stadil fjord tror jeg ikke han kommer om i. det er langt. jeg (jesper) tror han dukker op i kanten af rkb fjord til foråret,,, men der er MANGE mudrede huller han kan være faldet i, eller ude i sivene. men der er jo ikke let at gå.. puha... det er sgu underligt...

Anmeld

9. december 2010

LouiseNielsen

BlyViol skriver:

nej stadil fjord tror jeg ikke han kommer om i. det er langt. jeg (jesper) tror han dukker op i kanten af rkb fjord til foråret,,, men der er MANGE mudrede huller han kan være faldet i, eller ude i sivene. men der er jo ikke let at gå.. puha... det er sgu underligt...

Joo, men går strømmen ikke den vej???

Neeej er ikke nemt og gå i siv, men måske det er der han skal findes... Håber han bliver fundet snart, både for hans families skyld, også en tilfældig ikke finder ham til foråret!

Anmeld

9. december 2010

L-Mortil3

Puha, har fulgt det nøje fra sygesofaen herhjemme.

Håber oprigtigt i finder ham, men jeg tror desværre også han er i fjorden. Det værste er jo uvisheden om hvad der er sket, hvor han er osv.

Krydser fingre for i har "heldet" med jer, eller hvad man siger.

Alle mine tanker til familien!

Anmeld

9. december 2010

Vidunderligeunger

LouiseNielsen skriver:

Joo, men går strømmen ikke den vej???

Neeej er ikke nemt og gå i siv, men måske det er der han skal findes... Håber han bliver fundet snart, både for hans families skyld, også en tilfældig ikke finder ham til foråret!

ja eller en børnehave ved fjorden.. hm, jo kan godt være du har ret... vil jeg da lige høre jesper til senere . nu gider alberte ik glo baby dk mere hehe.. see ya!

Anmeld

9. december 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Puha, har fulgt det nøje fra sygesofaen herhjemme.

Håber oprigtigt i finder ham, men jeg tror desværre også han er i fjorden. Det værste er jo uvisheden om hvad der er sket, hvor han er osv.

Krydser fingre for i har "heldet" med jer, eller hvad man siger.

Alle mine tanker til familien!

tak søde!! 

Anmeld

9. december 2010

Lone Jakobsen

åh så frygteligt har godt fulgt sagen lidt.

tror desværre også han er druknet. men man håber jo altid kan bare ikke se hvad der ellers sku være sket.

her har jeg 2 sovende twinser

Anmeld

9. december 2010

NessaXenia

jeg har slet ikke ord.

Stakkels familie.

Men hvis han som nogen tror er faldet igennem isen, burde man så ikke kunne se 'hullet' i isen?

eller er det bare mig  ??

min mave slår knuder, stakkels familie..

Anmeld

9. december 2010

missie20

BlyViol skriver:

ja det er simpelthan så forfærdeligt... :/ glæder mig bestemt heller ikke. Men hvis det var mig, der stod i samme situation - så ville jeg blive glad for hjælpen...!

hvor boede du i rkb?

Ja det er simpelhen så frygteligt. Og ja jeg ville være meget taknemlig for alle dem som hjælper, om det er frivillige eller professionelle.
Vi boede ved Rofi centeret, hvis det siger dig noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.