i dag skal vi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Vidunderligeunger

ud og lede efter 20 årige Tobias, som blev væk natten til søndag...

Det er min kærestes gamle kollega, hvis søn er væk... 

Det bliver så frygteligt, at komme ud og lede efter ham. Mange tror han er faldet gennem isen på fjorden, men så finder vi ham ikke før marts/april næste år.

Vi græd igår, min kæreste og jeg. Han havde kontaktet faderen og spurgt hvad vi kunne gøre. Det må være så forfærdelig hårdt, ikke at vide hvad der er sket med sin søn... Men vi håber vi finder ham i det område vi finkæmmer i dag...

Hvis nogen fra omegnen skulle have lyst, så er det kl. 14...

Her lidt om sagen, til dem som ikke ved hvad det er:

http://m.bt.dk/slideshow.pml?guid=10051565

Knus Mitzie, som tror det her bliver en rigtig hård dag.. :/

ps: hvad skal I andre lave i dag? forhåbentlig noget mere opmundrende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

missie20

BlyViol skriver:

ud og lede efter 20 årige Tobias, som blev væk natten til søndag...

Det er min kærestes gamle kollega, hvis søn er væk... 

Det bliver så frygteligt, at komme ud og lede efter ham. Mange tror han er faldet gennem isen på fjorden, men så finder vi ham ikke før marts/april næste år.

Vi græd igår, min kæreste og jeg. Han havde kontaktet faderen og spurgt hvad vi kunne gøre. Det må være så forfærdelig hårdt, ikke at vide hvad der er sket med sin søn... Men vi håber vi finder ham i det område vi finkæmmer i dag...

Hvis nogen fra omegnen skulle have lyst, så er det kl. 14...

Her lidt om sagen, til dem som ikke ved hvad det er:

http://m.bt.dk/slideshow.pml?guid=10051565

Knus Mitzie, som tror det her bliver en rigtig hård dag.. :/

ps: hvad skal I andre lave i dag? forhåbentlig noget mere opmundrende..

Åh føler sådan med hans forældre. Må være det mest grimmeste og opleve og miste sit barn. Krydser fingre for det ikke er tilfældet.
Min kæreste og jeg er lige flyttet fra Ringkøbing, så lidt "underligt".

Min søn og jeg skal ud og gå med barnevognen og ned i føtex og handle.Så ikke det vilde opmundrene.

Anmeld

9. december 2010

Pia.

puha... vil bare sende dig et knus på sådan en svær dag...

Håber I finder nye spor i sagen - desværre tror jeg også han er druknet - men ind til det er bevist har man lov at håbe på det bedste..

- I er nogle dejlige mennesker med et stort hjerte... Så flot I hjælper familien...

Knus Pia.

Anmeld

9. december 2010

ekzunz

Puh ha - jeg håber virkelig i har heldet med jer. Jeg kan godt forstå at i går ud og leder, når det er nogle man kender, så kan man ikke bare sidde og vente.

Jeg blev så harm da jeg læste at de havde sendt de frivillige hjem samme dag som skraldemanden havde fundet hans sko. Når nu det er de frivillige som har haft mest held, så skal man da bare tage al den hjælp man kan få

Her skal vi bage vanilliekranse

Anmeld

9. december 2010

Vidunderligeunger

missie20 skriver:

Åh føler sådan med hans forældre. Må være det mest grimmeste og opleve og miste sit barn. Krydser fingre for det ikke er tilfældet.
Min kæreste og jeg er lige flyttet fra Ringkøbing, så lidt "underligt".

Min søn og jeg skal ud og gå med barnevognen og ned i føtex og handle.Så ikke det vilde opmundrene.

ja det er simpelthan så forfærdeligt... :/ glæder mig bestemt heller ikke. Men hvis det var mig, der stod i samme situation - så ville jeg blive glad for hjælpen...!

hvor boede du i rkb?

Anmeld

9. december 2010

Vidunderligeunger

Pia. skriver:

puha... vil bare sende dig et knus på sådan en svær dag...

Håber I finder nye spor i sagen - desværre tror jeg også han er druknet - men ind til det er bevist har man lov at håbe på det bedste..

- I er nogle dejlige mennesker med et stort hjerte... Så flot I hjælper familien...

Knus Pia.

sådan tror jeg det er herude west å - der hjælper man bare altid hinanden... Dejligt, hvis noget skulle ramme en selv en dag..

tak for knus.. jeg sender videre til familien

Anmeld

9. december 2010

KajaHH

herfra, det må være hårdt at skulle være med til,men også hårdt ikke at kunne gøre noget.

Føler virkelig med de pårørende.

Anmeld

9. december 2010

Vidunderligeunger

Znuzke skriver:

Puh ha - jeg håber virkelig i har heldet med jer. Jeg kan godt forstå at i går ud og leder, når det er nogle man kender, så kan man ikke bare sidde og vente.

Jeg blev så harm da jeg læste at de havde sendt de frivillige hjem samme dag som skraldemanden havde fundet hans sko. Når nu det er de frivillige som har haft mest held, så skal man da bare tage al den hjælp man kan få

Her skal vi bage vanilliekranse

Det var jo fordi, så kunne hundene bedre finde ham. Hvis der gik en masse folk rundt, så blev de forvirrede..

Men de har nu, taget imod alt hjælp der var at hente...

Min kæreste var hos forældrene igår, og de var også helt knust.. Ihh, det er så synd.. 

men jeg tror nu stadig han er druknet i fjorden, der hvor skraldemanden fandt hans sko. For hvorfor skulle han smide dem? SÅ fuld kan man da heller ikke være, eller?

Anmeld

9. december 2010

Vidunderligeunger

KajaHH skriver:

herfra, det må være hårdt at skulle være med til,men også hårdt ikke at kunne gøre noget.

Føler virkelig med de pårørende.

ja det bliver sgu en underlig dag....

Men, jeg tror ikke vi finder ham. jorden er bund frossen og det samme er fjorden. Men jeg 

Anmeld

9. december 2010

KajaHH

BlyViol skriver:

også alt hvad jeg kan krydse for jer, men må gi dig ret, det er nok lidt sværet med alt den frost og sne der er kommet.

ja det bliver sgu en underlig dag....

Men, jeg tror ikke vi finder ham. jorden er bund frossen og det samme er fjorden. Men jeg 

også alt hvad jeg krydse kan for jer, men vil gi dig ret det bliver nok lidt sværtmed alt det frost,og her er der da også kommet mere sne siden, det er der vel også ved jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.