4års dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

oo

michella80 skriver:

Ja jeg tror også vi siger hver 14.dag. Hvad er det forresten for et profilbillede du har fået på?

nårh, det er bare fordi jeg har fået lidt dårlige nerver af tanken om at min far kan sidde og se billeder af Sol herinde, så nu er jeg en lille smule mere anonym. det her billede er af sangerinden fra My Brightest Diamond

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

nårh, det er bare fordi jeg har fået lidt dårlige nerver af tanken om at min far kan sidde og se billeder af Sol herinde, så nu er jeg en lille smule mere anonym. det her billede er af sangerinden fra My Brightest Diamond

Okay. Bare i orden. Savnede den lille dame. He he....

Anmeld

9. december 2010

anna-jonas

Tillykke med jeres 4 år...............................glæder mig til at høre lidt mere om det spil. For hvis der er nogle der trænger til et romantisk pusterum, så er det vist Jan og mig. Vi vrisser af hinanden konstant..............................og gider i det hele taget ikke rigtigt hinandens selskab i disse dage............................Tjaaaa, herhjemme går det da bare helt fjong..............NOT!

Anmeld

9. december 2010

Barbamama

anna-jonas skriver:

Tillykke med jeres 4 år...............................glæder mig til at høre lidt mere om det spil. For hvis der er nogle der trænger til et romantisk pusterum, så er det vist Jan og mig. Vi vrisser af hinanden konstant..............................og gider i det hele taget ikke rigtigt hinandens selskab i disse dage............................Tjaaaa, herhjemme går det da bare helt fjong..............NOT!

Tak søde!

Det er jeg sgu ked af at høre Mette, men det er der vidst egentlig ikke noget at sige til. Sådan nogle perioder har alle vidst.... Men som vi siger herhjemme: Vi kan ikke være forelskede hele tiden, men vi vil elske hinanden hele tiden. Vi giver ikke op uanset hvor hårdt det bliver. Men ja det kan lige kræve at man giver det en ordentlig skalle engang imellem. Knuuus til dig!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.