Her i morgen har vi 4års dag og jeg har købt et "spil" som Trine engang har anbefalet "52 weeks of romance". Jeg glæder mig helt vildt til at åbne det. Det sker sgu lidt for meget at det er hverdagen og trætheden der fylder herhjemme så nu skal der gang i noget romantik. Vi har aftalt at det bare bliver til en god middag herhjemme for hele sidste weekend slappede vi slet ikke af og i denne weekend skal vi også noget begge dage. Casper skal til julefrokost lørdag og jeg skal til noget tøsehygge om søndagen. Så.... Den der UDE-kæresteaften må blive til noget i januar. Men jeg glæder mig til på fredag OGSÅ selvom han ikke har tænkt sig at fri til mig som jeg havde håbet. 
Tillykke med de 4 år i indtil nu har delt sammen. Håber I får en dejlig dag.
Fortæl lige mere om spillet efter imorgen, ikk..... Måske det var en idé som også kunne bruges hér, når vi til foråret har 6-års dag.
Det er nøjagtigt det samme herhjemme - der skal gøres en indsats på kæreste/romantik-planet, for ellers går der lige lovlig meget HVERDAG og TRÆTHED i den. Ikke fordi lyst og følelser ikke er der, men.... jaah....!
Og så er det i øvrigt LANGT FRA en nødvendighed at skulle UD og spise og "date" - tvært imod, hvis barn/børn ikke er hjemme, og man har huset for sig selv og bare kan SLAPPE AF SAMMEN og være uforstyrrede sammen derhjemme og nyde hinanden, så er det MINDST ligeså romantisk (hvis ikke endnu mere i det stille, fremfor ude), end at skulle i biffen og på restaurant.
Men ind imellem er det nu også dejligt at komme ud sammen, og "blive luftet" lidt 
-LIGT TILLYKKE MED DE 4 ÅR IMORGEN.
Anmeld